SON DAKİKA
Hava Durumu
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

Eyyyy beyaz Türkler... Aleviler uzaylı mı?

14.06.2022 10:21
Her şeyden önce, bir miktar havamızı atalım.  Zira, daha kimsecikler ne tek kelimeyle kalem oynatmamışken, ne de ekranlara çıkıp bu konu üzerine ahkam kesememişken, cümlesi konu dahilinde uçak modundayken... Cumhurbaşkanlığı adaylığı için kolları sıvayan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun A

Taciz Karşısında Susan-Susturan da Ahlaksızdır! Taciz

09.06.2022 00:35
Şu meslekte geçirdiğim uzun yıllar bana, beni döve döve  gösterdi ki, taciz denilen korkunç travmaya eş değer bir travmayı da toplum olarak biz yaşatıyoruz (en çok da çocuk) kurbanlara! Doğru ya da yanlış olmasıyla hiç ilgilenmeden, çok uzun zamandır böyle düşünüyorum.  Marazi bi

Yemişim Bursa'yı katletme azminizin ürünü olan Kestel'deki hamlenizi!

06.06.2022 09:03
Bir haftadır Bursa'dan uzakta, İstanbul'daydım.  İstanbul'da üniversite okuyan kızlarımın evinin yazlık bakımı yapıldı. Anneler bilir. Kışlıklar yıkandı, kurutuldu, ütülendi, tasnif edildi. Yazlıklar saklandıkları yerden çıkarıldı, yıkandı kurutuldu, ütülendi, tasnif edildi.  Sevdikleri ye

Kestel'deki inek ödünç, çakma çiftçi de zengin çıktı! CHP'li Mustafa Bozbey İsviçre çakısı mı?

24.05.2022 09:09
Önceliğimiz, doğası, yeşili ve pek tabii ki de tatlı rantı iştah kabartan Kestel. Hani şu hazine arazisi üzerine kondurduğu kaçak ahırı yıkılmasın diye belediye binası önünde inekli eylem yapan, yoksul çiftçi vardı ya, yürekleri sızlatan... Hah işte, öncelik bu hikayede. Bu öyle bir hikaye ki, ters

Kestel'in RANTI Önder Tanır'ın başını yiyecek raddeye gelir mi?

16.05.2022 14:21
Konu, Bursa'yı falan haliyle aşıp, ülke gündemine gelen "Kestel Belediyesi önündeki inekli eylem!" Nereden baksan, son derece ses getiren bir eylem. Nereden baksan, canına tak etmiş bir çiftçinin can havliyle ettiği isyanın yüksek haber değeri var. Hadiseye gelince... Basına ekseriyetl

Egosantrik Ekrem İmamoğlu'nu taca Fenerbahçe mi atacak?

08.05.2022 22:13
Egosantrik Ekrem İmamoğlu'nu taca Fenerbahçe mi atacak? Bilen bilir, Ekrem İmamoğlu daha İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı koltuğuna  oturduğu ilk gün, o ilk sakil atraksiyonunda, "eyvah eyvah!" Diyenlerdenim. Hani İmamoğlu daha ilk gün belediye personeline güya yemek saati geldiği ve ya

CHP İl Başkanı İsmet Karaca'nın Bursa'da basınla derdi neymiş?

26.04.2022 09:18
CHP İl Başkanı İsmet Karaca'nın Bursa'da basınla derdi neymiş? Sevgili meslektaşım Pınar Yeniyiğit, Bursadabugün'deki köşesinde önce ne güzel sormuş, sonra da ne güzel yazmış "CHP'nin Bursa'da basınla derdi nedir?" Diye, (Gerçi Pınar, muhtarlar ve soydaşlarla olan derdini de sormuş. Ancak

Eyvahlar olsun Selçuk Türkoğlu! O barbar işi idam sehpasıyla çevreci eylem mi olur?

25.04.2022 12:29
İYİ Parti Bursa İl Başkanı Selçuk Türkoğlu, her fırsatta bizleri şaşırtmayı nasıl da başarıyor. Bir bakıyorsunuz, İngiltere Büyükelçiliği'nin siyasi işlerden sorumlu heyetini il başkanlığında ağırlıyor, bir bakıyorsunuz insanlık tarihinin en ilkel, en barbar cinayet-idam silahı olan dar ağacı

Önce, "Meral Akşener Bursa'ya İYİ geldi" Ardından da İngiliz Büyükelçiliği heyeti İYİ Parti'ye niye geldi!

18.04.2022 15:15
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in Bursa programını takip eden gazetecilerden biri değildim. (Hoş, davetli de değildim.) O yüzden ben de basından, meslektaşlarımdan ve sosyal medyadan takip edenler arasındayım. Ve programı izleyen hemen tüm meslektaşlarım, Meral Akşener'e Bursa'da beklentiler

Bozarsa 6'lı ittifakı küçük partiler bozar!

15.04.2022 12:31
Küçük partilerin Millet İttifakı kapsamında kullanmaya yeltendiği "orantısız güç"  fiyakası Siyasi Partiler Kanunu ve Seçim Yasası'nda yapılan değişiklikle tamamen yalan oldu ve küçük partiler maraza çıkarmaya başladı. İlk çıkış, Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal'dan g

Sağ, milliyetçi ve sünni zihniyetin siyasi MEHDİ ilan ettiği Mansur Yavaş!

12.04.2022 09:49
CHP'li (ülkücü) Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'ı, bir nevi SİYASİ MEHDİ kontenjanından, HDP hariç, 6'lı masa başta ve dahil olmak üzere tüm muhalefetin, vatanın, milletin, vatan sathındaki herkesin ama en çok da vatanını sevenlerin "kurtarıcı, birleştirici" potansiyel cumhurbaşkanı

DEVA Partisi'ne geçen Sedat Kızılcıklı, sadece 10 gün önce AK Parti toplantısında Rabia işareti yaparken gayet mutlu mesutmuş!

08.04.2022 11:04
Teşkilat Başkan Yardımcısı olmak üzere-olarak ama şimdilik söylenmeyerek iki dönem Bursa Milletvekilliği yaptığı AK Parti'den istifa ederek DEVA Partisi'ne katılan Sedat Kızılcıklı'nın bu ani geçişi, siyaset ve en  çok da AK Parti kulislerinde epey yankı buldu. AK Parti kulislerinden gelen

AK Parti Bursa eski Milletvekili Sedat Kızılcıklı, neden DEVA Partisi'ne geçti? AK Parti'den yeniden milletvekili olsaydı, yine geçer miydi?

07.04.2022 11:10
Siyasi gelişmelerin ve akabindeki kulislerinin hızına yetişilmiyor. 6'lı masayı takip etmek bile başlı başına baş döndürücü. İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, cumhurbaşkanı adaylarının kim olacağıyla ilgili son açıklamasında, "İmamoğlu da olur, Mansur Yavaş da olur. Neden olmasın?"&

CHP Bursa İl Başkanlığı karanlıkta kalırken... Ürünlü kaçak fabrika cenneti olmuş. Hayırdır arkadaşlar?

05.04.2022 10:07
Malum... Güzide vatanda elektrik zamlarını, fatura ödemeyeceğini ilan ederek protesto eden ilk isim CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu idi. Bir gün, evinden yaptığı bir yayınla, zamları protesto ettiğini ve bundan sonra da evinin elektrik faturasını ödemeyeceğini ilan etti. Bilindiği kadarıyla da yeni yı

Bursa'da FETÖ'nün sefil halleri ve İYİ Parti'de taşlar yerinden oynadı!

31.03.2022 13:00
Bursa'da FETÖ'nün sefil halleri ve İYİ Parti'de taşlar yerinden oynadı! Bir haftadır yoktum buralarda. Misler gibi fıydım İstanbul'a, kızlarımın yanına... Onlara ne lazımsa onu yaptım, onlar ne isterse oralara gittim. Onların istediği şeyleri izledim, onların istediği şeyleri dinledim.  Dünyad

Siyaset hala allak bullak!

22.03.2022 13:09
Siyasi gelişmeleri takip edip, siyaset yazmanın en marazlı yanlarından biri de, (ya da bu maraz bende çok akut boyutta) sürekli siyasetçiler gibi ve kadar düşünme zorunluluğu... Mesela, son günlerde en çok siyaset kamuoyunu allak bullak eden 15 maddelik yeni teklifi düşünüyorum. Kime ne katar? Kim

"FETÖ ağzıyla konuştuğu" İddia Edilen Ali Babacan Ne yapmak istiyor?

20.03.2022 13:14
Aslında, DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'ın, Ergenekon ve Balyoz Kumpasları hakkındaki akıllara zarar son açıklaması şahsen beni hiç şaşırtmadı.  Onun yerine, şaşıranlara şaşırmakla meşgulüm şu sıralar.  Sinirlenene, öfkelenene ve kahrolanlara yerden göğe kadar hak ve

Seçim Yasası Teklifi Siyasi Gündemi Altüst Etti! Bursa'da durum nedir? CHP ve İYİ Parti'den son kulisler

17.03.2022 13:35
Siyasi Partiler Kanunu ve Seçim Yasası'nda değişiklik yapılmasını öngören 15 Maddelik Kanun Teklifi, siyasi gündemin ortasına bomba gibi düştü! Siyaset sahnesi yangın yerine döndü! Ama önce özetler: * Bu yeni teklifle erken seçim talep ve tartışmalarının önüne geçilmiş oldu. Zira, Anayasa’nın 67.

Helal olsun Kağan Mehmet Usta!

15.03.2022 14:01
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, önce  tartışmalara neden olan Çakırcalı'da içkili restoran ruhsatıyla çalışan pavyonu encümen kararı doğrultusunda (Yasal mevzuat gerekliliği ve şahitliğinde) çaaat diye yıktı! Sonra da, belediye meclisini olağanüstü toplantıya çağırıp, ilçedeki tüm &nb

AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan: "Bu yapılan edepsizliktir. Ahlaksızlıktır!"

13.03.2022 11:53
Aslında AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan'ı farklı bir konuda sitem etmek için aramıştım. Tam bir gazeteci hasetliğiyle, kenti yakından ilgilendiren önemli gelişmelerden tüm basın kuruluşlarının (bari) eş zamanlı bilgilendirilmesini istemek için... Layığınca sitemimi ettikten sonra sohbet, geçtiğimiz

"TIK"lanma dediğin, ticari, manipülatif ve deforme haberciliktir! LODOS bu ticari ve pespaye yayıncılık mantığını reddediyor!

11.03.2022 11:28
Şurada biz bir kaç kişi, "gerçek gazetecilik can çekişiyor, ölüyor, öldürülüyor!" Diye nicedir feryat figan derdimizi anlatmaya çalışırken, her geçen gün beterin beteri karşımıza çıkıyor. Nicedir bu konuyu yazacaktım. Savaştı, oydu buydu derken hep erteledim, hep kaldı. Kısmet bugüneymiş.  Bu a

Meral Akşener neden (sanki) ABD temsilcisi gibi konuşuyor?

09.03.2022 11:16
Meral Akşener neden (sanki) ABD temsilcisi gibi konuşuyor? İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener şu sıralar yakın markajımda.  Bir kadın politikacı olarak Meral Akşener'i (tüm şanlı maziye rağmen) önemsediğim için. İYİ Parti, 2023 Seçimi'nin iddialı muhalefet partisi konumunda olduğu için... M

6'lı ittifakta Cumhurbaşkanı adaylığı gerilimi sürüyor.  Kayyum uygulaması nasıl ve neye göre kaldırılacak?

02.03.2022 13:53
Her şey bir yana, Türkiye'deki muhaletefet partilerinin uzlaşabilmek için bir araya gelmesi son derece önemli. Millet İttifakı'nın DEVA ve Gelecek Partisi'nin katılımıyla genişlemesi, güçlenmesi son  derece önemli.  23 maddelik "Güçlendirilmiş Parlamenter Sistem" mutabakatının al

Ve Tarkan ve Selçuk Türkoğlu ve Turgay Erdem ve yalan olan Nilüfer ve İnşaat Mühendisleri Odası

20.02.2022 12:43
Aslında, Tarkan'ın "Geçcek" şarkısı üzerine oluşan geyik ağırlıklı tuhaf siyasal ayrışmaya girmekti niyetim. Kendimce ti'ye alacak, bir pop şarkısının nelerede kadir olduğunu, bu denli büyük oranda önem atfedilmesini asla anlayamadığımı falan yazacaktım.  Konumuz başka olmasına rağmen, bir kupl

Bu gazetecilik değil. Utanmazlık!

20.02.2022 10:15
Her yanı lime lime dökülen, insanın üzerinde tepinen sefil günlerden geçiyoruz. Gencecik bir kadın, Bursa'nın en işlek orta yerinde, vızır vızır araç trafiğinin dibinde (siz erkekler, ne konforlu sebepler buluyorsunuz katliamcı ruhunuza) "cinneti gelen" eski eşi tarafından katlediliyor! Dikkatiniz

Tonla yalanın arasında alenen sormak bana düştü. Can Ertan Neden Öldü?

14.02.2022 21:28
Tonla yalanın arasında alenen sormak bana düştü Can Ertan Neden Öldü? Ne kötü, ne hüzün, ne hazan günlerden geçiyoruz. Alabildiğine sentetik ve samimiyetsiz korkakların arasında nasıl bir hayat yaşıyoruz? Sıtkım zaten sıyrılmıştı, şu son günlerde kalan dibini de sıyırıyorum aklım almadan, fikrim er

Ah biz bahtsız gazeteciler ve sevgili Can Ertan...

06.02.2022 11:03
Kıymetli bir meslektaşımızı daha yitirdik.  Sevgili Can Ertan'ı kaybettik. Bir kişi daha eksildik. Eli kalem tutamayanların, doğru düzgün tek bir makaleyi dahi layığınca yazamayanların, (Düşünün... Tek bir makale diyorum. O kadar hazindir vaziyet) üretemeyenlerin, ancak üretemediği orand

Ancak Cumhurbaşkanı Adayı olan Ekrem İmamoğlu, İstanbul Kar altındayken İngiliz Büyükelçisi ile 3 saat yemek yer!

29.01.2022 09:03
Rahmetli Hocam, hocaların hocası, İletişim Sosyolojisi Profesörü Ünsal Oskay'ın adını yazılarımda sıklıkla anarım. (Ünsal Hoca'nın zaten Türkiye'de bir eşi yoktu, yeri de doldurulamadı. Nurlarda uyusun. Üzerimizdeki hakkını helal etsin.) Bu yazının girişi Ünsal Hooca'dan gelsin. Gerisi de kendi

"CHP Bursa Örgütü Tahsin İzmir'in "Şüpheli Ölümünü" neden gizledi? İzmir, sahte içki yüzünden mi hayatını kaybetti?"

19.01.2022 17:17
CHP Bursa örgütü geçtiğimiz günlerde acı bir kayıp yaşadı. Nilüfer İlçe Üyesi, partinin sevilen, sayılan isimlerinden olan Tahsin İzmir (CHP'lilerin iddiasına göre ani bir kalp krizi neticesinde) hayatını kaybetti.  Öncelikle Tahsin İzmir'e rahmet, ailesi ve tüm  sevenlerine de baş sağlı

Osmangazi'nin Kılık Kıyafet Genelgesi Ve Kestel'in Sefil Kaçakları!

14.01.2022 10:32
Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Beytullah Seferler imzalı "Kılık Kıyafet Genelgesi'ni basından öğrenip, "n'ooluyoruz?" Diyenlerden ve celallenenlerden biriyim.  Hele ki ilk madde kadın personele hitaben olup, "yaka açık olmamalı, kolu şöyle olmalı, etek boyu böyle olmal

Siz gangster misiniz MHP'li Meclis Üyesi Bülent Erden?

12.01.2022 10:14
Gündemle senkronizasyon sorunum gittikçe dramatik bir hal almaya başladı.  Yetişemiyorum, başa çıkamıyorum. Hep bir şey oluyor. Onu başka bir şey takip ediyor. Takip eden şey başka bir şeyi tetikliyor.  Tam kulis yazmaya niyetleniyorsun, ülkede ya da kentte öyle şeyler oluyor ki, zul geliy

Önce insan! Hayvan sevgisinin de bir hududu var

28.12.2021 10:03
Başlarken belirteyim ki, kızlar doğduktan sonra yaşadığımız evde bakmadığım, besmelemediğim, ....nu püsürünü temizlemediğim (evcil) hayvan hemen hemen kalmadı.  Balığından kuşuna, tırtılından tavşanına, ördeğinden kedisine, köpeğine kadar onlarca hayvana (çapımın, gücümün yettiğince anneli

Ve CHP ve Kılıçdaroğlu ve halkçılık ve sol ve emek ve Simone Kaslowskie ve TÜSİAD... Ve bir de vekillik için kötü yola düşenler!

22.12.2021 10:47
Aslında Patronlar Kulübü TÜSİAD,  geçtiğimiz haftanın gündemiydi. Biliyorum. Farkındayım. Yani bu kez her zamanki gibi geç aymış değilim. Ancak o sıralarda kızlarımın işleriyle meşguldüm diye, içimden saydırdım.  Sonra, "haza beyfendi adam" görünümlü Muharrem Sarıkaya&n

Kemal Kılıçdaroğlu'nu Cumhurbaşkanlığı'na hazırlayan A Takımı'nı buldum! Ve sordum

12.12.2021 11:27
Ve sonunda, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu, Cumhurbaşkanlığı yolunda yüreklendiren o kamuoyu araştırması firmaları içindeki en kifayetlisinin beyin takımına ulaştım! Yalnız, hem gazetecilik ilkesi gereği, hem de üzerine bir de söz verdiğim için görüştüğüm yetkilinin adını açıklam

Hafazanallah!!! Daha neler? İddialar doğru olabilir mi? Abdullah Gül, gerçekten de Millet İttifakı'nın adayı olabilir mi?

04.12.2021 09:50
Hale bak! Daha yazıya başlamadan, içim daralıyor. Zihnimden geçen kelimelerin hiç birisini tuşlamak istemiyor canım.  Oysa, ciddi ciddi konuşuluyor siyaset programlarında. Yazılarda, tartışma programlarında falan dile getiriliyor. CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştirdiği için 

Ankara ve Bursa'nın Siyaset kulislerini derledim. Ve sonuç: Ambale oldum!

30.11.2021 09:30
Gerek şu ana kadar izleyip gözlediklerim, gerek son günlerin siyasi kulislerinde öne çıkan hal ve gidiş ve gerekse son yaptığım görüşmeler neticesinde diyeceğim şu ki, bir güzel ambale olmuş durumdayım.  Tabii bu halimde, en yeni hamlesinde olanca özgül ağırlığıyla, "Tepemi daha fazl

Kılıçdaroğlu'nun, Dersim Katliamı'nı dahil etmediği "Helalleşme Stratejisi" Sonuç Verir mi?

23.11.2021 09:28
Benim bir Hanife Ablam var, hayatımıza çok büyük katkısı olan... Beni, bizi, evimizi toplayan, destek olan... İnanılmaz zeki bir kadın. Hicvi bol... Nüktesi sağlam.  Baştan aşağı paradokstur çoğu zaman cümleleri. Altında kal, bir daha da kalkama cinsinden! Lafını esirgemez! Durduru

Lokal ölümlüdür! Sen, paramparça ettiğin örgüt bilincini hatırla ÇGD

18.11.2021 14:34
ÇGD'nin gerçekte nasıl bir yapı olduğunu ilk idrakim, tokat gibi çok can yakıcı olmuştu! Bundan tam 20 yıl önce... Kızlar yeni doğmuş. Üstelik de erken doğmuş. Bense ne yapacağımı bilemez bir halde neredeyse onlarla birlikte 24 saat boyunca ağlıyordum.  Bırakın ikiz bebek bakabilmeyi, bebek

Meral Akşener... Bu Lütfü'nün tek artısı, sadece zengin olmak ise evlat olsa sevilmez! Meral Akşener'de de, "Yemişim paranı!" Diyecek kalibre var. Şayet demiyorsa... Vaziyet vahim!"

09.11.2021 11:09
Bu başlığı atıp, yazmaya hazırlandığı yazıda İYİ Partili "küfürbaz siyasetçi Lütfü Türkkan"ı gömmeye hazırlanan yazarın da ağzı epey bozuldu aslında. Hele son üç gündür... İzledikçe, gördükçe, dinledikçe, zulüm ve ahlaksızlık ve yalan ve inkar karşısında kahroldukça, sinirden hop oturup hop k

Siyasi memba pozisyonundaki Millet İttifakı'ndan  En son Ankara ve Bursa Kulisleri

03.11.2021 09:31
Aslında, kimi zaman Japon borsası gibi oynak bir tavır ortaya koymasa, bu dönem siyaset kulisleri hem veriminden geçilmiyor hem de tadından... Öncelikle, Flash TV Genel Yayın Yönetmeni Gazeteci Hakan Aygün'ün komuoyunun gündemine taşıdığı esaslı kulis, siyaset sahnesinde büyük y

Millet İttifakı'nın "Partiler üstü Cumhurbaşkanı Adayı" Ceza Hukuku Profesörü Ersan Şen mi?

01.11.2021 09:06
Bol siyasi aksiyonlu Millet İttifakı'ndaki gelişmeler, ayrışmalar, yaşanan fırtınalar, siyasetin bir numaralı gündem maddesi olmayı sürdürüyor.  Üstelik, epey enterasan ve zor bir siyasal yapılanma Millet İttifakı... Bu haliyle de haklı ilgiye daima mazhar oluyor.   Bir yanda,&

"Ayrılma yolundaki Millet İttifakı'nda saflar netleşiyor. HDP CHP'ye, Ekrem İmamoğlu ise "Meral Abla"ya kaldı

27.10.2021 13:45
Ayrılma-dağılma yolundaki Millet İttifakı'nda saflar netleşiyor.  Bugünkü tabloya bakarsak, uzun zaman önce bir siyasi ihtimal olarak yazdığım tablo hemen hemen tüm hatlarıyla ortaya çıkıyor. (Aylar önce, CHP yoluna İYİ Parti olmaksızın HDP desteği ile gitmeyi planlıyor demiştim

AK Parti Bursa'da Asla Anlayamadığım Siyasiler Var! Hele ki, eşref saatinin gelmesini beklediğim Eşref Bey

23.10.2021 12:21
AK Parti Bursa'da Asla Anlayamadığım Siyasiler Var! Hele ki, eşref saatinin gelmesini beklediğim Eşref Bey Liste başını haliyle, Bülent Arınç'ın Bursa'daki sarsılmaz fanları çekiyor. O nasıl bir sevmek?.. O nasıl hoşgörünün dibinde, hudutsuzca sevmek? Aynı zamanda isyankar? Korkusuzca ba

Meral Akşener "sol yanım Mustafa Kemal, sağ yanım Meral!" Marşı-şarkısı eşliğinde Bursa'daydı. Millet İttifakı da epey bi çatlamıştı!

18.10.2021 11:33
Pandemi sürecinin de zaruri dayatmasıyla, çok uzun zamandır oturduğumuz yerden gazetecilik yaptık.  İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in, "rüzgar gibi geçti" denilebilecek sürattaki ekspres Bursa programını takip ederken bunu hissettim.  Aramızın ekseriyetle gerilimli

Ankara'ya yakın bir kaynak der ki: "Kemal Kılıçdaroğlu kesin bir şekilde Cumhurbaşkanı adayıdır. İmamoğlu ise Başbakan adayı olacak!"

15.10.2021 11:50
Ankara'ya yakın bir kaynak der ki: "Kemal Kılıçdaroğlu kesin bir şekilde Cumhurbaşkanı adayıdır. İmamoğlu ise Başbakan adayı olacak!" Siz bakmayın, benim bir şekilde çok ama çok uzun yıllardır siyaset yazarlığı yaptığıma. En lüzumlu zamanlarda algım dramatik ölçekte düşüktür. İdrak

Taciz... Ahlaksızlık! Ve bunları örtbas etmeye çalışan faşist magazin!

09.10.2021 16:47
Öncelikle, işin en başında şu itiraf gelsin: Ben öyle, "Canım yaaa... Ben Netflix dışında asla dizi izlemem, orada da ancak yabancı dizi izlerim. Tabii bir de belgesel..." Diye şişinerek caka satabilecek tiplerden değilim. Sağım solum hiç belli olmaz. Ruh halime göre değişkenlik g

Eyyy... Sonradan görme kibirli ve şımarık zenginler... Bu yazı size gelsin. Münasiptir!

02.10.2021 11:54
Kızlarım nedeniyle bir ayağım İstanbul'da. Tıpkı pandemi öncesinde olduğu gibi, her vesileyle sık sık İstanbul'a gidip geliyorum. Daha doğrusu, zırt pırt İstanbul'a gitmek için bahaneler üretiyorum.  "Mobilyacı-tesisatçı gelecekti. Yanınızda olayım" diye gidiyorum. "Çilingir geldiğinde

Şahsen ben, Nilüfer Belediyesi'nin festivalinden 7 kasa bira yürütenlere duacıyım!

25.09.2021 13:06
Lüzumlu, lüzumsuz sansasyonel ve aykırı festivalleri ile namlı Nilüfer Belediyemiz, yine bir festival sansasyonuyla kent ve ülke gündeminde. Ne mutlu size! Dünyayı pert eden Kovit Pandemisi, tüm zalimliği ile sürerken, Nilüfer Belediyesi, yine yeniden sansasyonel bir festival hadisesine

DEVA PARTİSİ ve Basın ve Bursa Basını... Ve illa ki Bursa Basını!

15.09.2021 15:49
Dün, DEVA Partisi Bursa İl Başkanı Serkan Özgöz ve yöneticileri ile bir araya geldik.  Hatta, meğersem bazı ilçe başkanlarıyla da bir araya gelmişiz. Ancak, o kişilerin ilçe başkanı olduğunu, toplantının taaaa sonunda, bırkalaya bırkalaya öğrendik.  "Siz kimsiniz? Adınız ne? P

CHP ve Memleket Partisi'nden sarsıcı, tuhaf iddialar... Ve müzmin pişkinlikler!

30.08.2021 11:25
Öncelik, daha rüştünü imzalamadan son derece dangalakça bir yarış ortamına girerek, birbirleriyle epey bi papaz olan Memleket Partisi'nde. O ne hal be kardeşim? O örgüt içindeki birbirine düşman insanların hali ne? O nasıl korkunç, o nasıl çirkin, küfür kıyamet yazışmalar... O nasıl pespaye

Memleket Partisi ve Zafer Partisi ve Turgay Erdem ve Kulis...

27.08.2021 10:43
Kalbim, her zamanki gibi Ege'de kalarak memlekete döndük.  Memlekete dönünce, bir nevi kürkçü dükkanımız olan siyaset-kulis yazarlığına da (adaptasyon güçlüğü çekerek) dönmüş olduk.  İlk konumuz, alabildiğine Türk Milliyetçisi Prof. Dr. Ümit Özdağ'n kurduğu Zafer Partisi... Onlar d

İsmail Tatlıoğlu ve İYİ Parti ve CHP ve Bursa kulisleri...

07.08.2021 13:22
Herkes gibi, her birimiz gibi hiç ama hiç tadım yok. Üzgünüm, mutsuzum, umutsuzum.  Çaresizlik hissi dip yaptırıyor. Kifayetsizlik hasta ediyor. Buralardan, oturduğumuz yerden "içim kurudu" demek bile ayıp elbette. Ama kurudu... En çok da, bir işe yaramamak kurutuyor insanın içini

Suriyeli göçü, Afgan göçü, milliyetçilik, ırkçılık ve faşizm...

02.08.2021 16:13
Her şeyden önce, bu yazıdan hiç hoşlanmayacak olanlar... Yazdıklarımdan nefret edenler ve edeceklere gelsin ilk sözüm.  Yerden göğe kadar hak verdiğim, zira bizzat paydaşı olduğum tüm endişe ve korkularımız bakidir.  Ve fakat niyazım, bu büyük sorunu-dramı ve hatta çoğu zaman insanlık t

"Bursa'da da siyasi dengeler Arap saçı! Tüm kartlar yeniden karılıyor!"

15.07.2021 16:04
Bursa'da da siyasi dengeler arap saçı! Tüm kartlar yeniden karılıyor Aslında, biz siyaset izleyen gazeteciler açısından işin en keyifli zamanları... Tüm dengeler yerinden oynadı oynayacak. Hatta, oynadı oynuyor!  Ve tüm kartlar sürekli olarak değişen dengelere göre yeniden karılıyor. AK

Seçim Sathı Analizi Ve siyaset kulisi-dedikodusu

10.07.2021 12:08
Bir önceki yazımda da dediğim gibi, ülke çok ciddi bir şekilde seçim sathına girdi. Siyasetin ana gündem maddesi bu. Ankara'da da bu, yerelde de... Epey enteresan olansa şu ki: Ortada sandık yok. Ancak seçim sathı var.  Seçim ruhu var. Seçim dinamikleri ve refleksleri var. En önemlisi de, e

Bursa Siyasi Kulislerinin Potansiyel Belediye Başkan Adayları

06.07.2021 09:18
Enteresan bir şekilde Türkiye uzun süredir görece bir seçim sathı yaşıyor. İktidar kanadı, her ne kadar sürekli ve ısrarlı bir şekilde, "Erken seçim kat-i surette gündemimizde yok. Seçim zamanında, yani 2023'te olacak" dese de, muhalefet cephesi hem erken seçim ısrarını sürdürüyor, hem de

Bu ülkede tacizi yapan değil İfşa ve isyan eden bedel öder!

30.06.2021 11:25
Öncelikle, bari bu konuda dürüst olalım. Bu ülkede asıl bedeli, tacizi yapan değil, ifşa eden ve bu korkunç gerçek karşısında canına tak ettiği için isyan eden öder! Bundan yıllar önce, (Neyime güvendiysem...) tıpkı o dönemki ismiyle Çocuk Esirgeme Kurumu'nda olduğu gibi, kadın sığınma ev

Sevgili anne babalar ve eğitimciler... Şu korkunç ortamda sıkışıp kalmış çocukları ne yapın edin, GUHEM'e götürün.

21.06.2021 17:34
Bundan aylar önce, karlı bir kış günü gittim Bursa'daki Gökmen Uzay, Havacılık Eğitim Merkezi'ne Gönülsüz, hevessiz, neredeyse ayağımı sürüye sürüye...  Tüm mazeretlerim bittiğinde, bu kez de kara kış yetişmişti imdadıma: "Osmancım... Bak şu Allah'ın işine, ki, şimdi de hava koşulları s

"Ben tacizi affetmem. Korkmam, geri adım atmam! Bedelini de öderim. Gerisini, herkesin meşrebi bilir"

18.06.2021 11:10
Ben Tacizi affetmem. Korkmam, geri adım atmam! Bedelini de öderim. Gerisini, herkesin meşrebi bilir Aslında bu yazıyı, 10 yıl öncesinin tüm tanık ve belgeleriyle yazacaktım.  O dönemde, benim ortaya çıkardığım bir çirkin olayı, benden sonra da gazetecilik ahlakı ve vicdanı olan Bursa'daki

İbrahim Burkay siyasete girecek mi? Ve genel hatlarıyla Bursa siyasi kulisleri

15.06.2021 10:40
Son yazımda, AK Parti içindeki bir kesimin BTSO Başkanı İbrahim Burkay'ı gelecek yerel seçimde partilerinin Bursa Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak görmek istediğini yazmıştım. Hala da arkasındayım.  O kesim, İbrahim Burkay'ı gelecekte AK Parti'nin Büyükşehir Belediye Başkan a

"Korkmayın Sedat Yalçın... Genelde FETÖ'ye, yerelde ise RANTA karşı bi destek atıp çıkıcaz!"

08.06.2021 14:18
Aslında bu başlıktaki hakikati, kırk kere anlattık, milyon kere de yazdık. Ama yok. Olmadı. Ne yaptıysak anlatamadık. Ya da aslında çok iyi anlattık da, kabullenmek işlerine gelmiyor. Sonuçta FETÖ dediğin, din-iman-Allah-Kuran-vatan-millet gibi değerlerin yanından dahi geçmeyen "made in ABD

Selçuk Türkoğlu: "Mustafakemalpaşa olayında pişmanlık duymuyorum. Asıl ben davacıyım!"

31.05.2021 09:30
Nicedir limoniydik İYİ Parti İl Başkanı Selçuk Türkoğlu ile... Hatta, il başkanı seçildiği günden bu yana... Türkoğlu'nun il kongresini kazandığı gün, yönetim yedek listesinde yer alan bir İYİ Partili, kongrenin kaybedeni olan partililerine, kendi sosyal medya hesabından, ulu orta, üstelik ağz

Bursa'da siyasetin çirkin yüzü Mustafakemalpaşa'da hortluyor! Meral Abla ses ver?

29.05.2021 10:58
Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Kanar'ın başına gelenlerdir bu yazının konusu. Seçildiği günden bu yana başına örülmeye çalışılan  çoraplardır. Ki, hayretle izliyoruz. Şaşkınlıkla izliyoruz. Ve her seferinde, o çirkin, o bariz FETÖ stili izlere rastlıyoruz. Bu arada, (Benzer

"Alinur Aktaş ve geçmişte "Anası Ağlatılan Bursa!"

22.05.2021 15:19
Oysa, oturup efendi gibi Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ın, "Yazarlar Buluşması"nı yazacaktım. O buluşmada konuşulanları, Büyükşehir Belediye Başkanı'nın anlattıklarını yazacaktım. (Taaa ki, mahallenin DELİSİ Mehmet Ali Yılmaz'ın yazısını okuyana kadar. Neyse! Mehmet Ali

Ali Babacan ve Bursa'daki bir kısım AK Parti'linin ortak noktası!

11.05.2021 10:44
Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, geçtiğimiz akşam çıktığı bir televizyon yayınında öyle şeyler söyledi ki, siyasi gündem haklı olarak yıkıldı! Özet olarak durum şudur. AK Parti'nin anlı şanlı eski Bakanı olan ve 2019 yılında AK Parti'den istifa ederek DEVA Partisi'ni kuran ve tabii ki d

Özlem Yağmur: "Aşı Emperyalizmi... Ve yeni dünya dümeni!"

05.05.2021 09:41
Aşı Emperyalizmi... Ve yeni dünya dümeni! Genel olarak bakıldığında, güya tüm dünya, "Küreselci Kıyamet Lobisi"nin korku pompaladığı, insanlığın tek ve ortak düşmanına karşı topyekün bir savaş veriyor. Korona tek! Biz hepimiz... 11 Eylül'ler bitti. 11 Eylül'ün en temel ve yegane öğr

"Bursa'daki Gri Pasaport Skandalı! Ve Akıllara Zarar İddialar"

01.05.2021 10:57
26 yıllık gazetecilik hayatımda, hiç gri (hizmet) pasaportum olmadı benim. Hiç yurt dışında ülkeme hizmet etmedim. Hiç de etmek istemedim. (Misak-ı Milli sınırlarında ettiğim hizmet kafidir. Kıymetini bilsinler...) Oysa pek çok meslektaşım yıllar yılı bu kutlu hizmeti yaptı! Aldılar gri pas

Yıldırım, "Öteki Bursa" olmaktan çıkıyor

17.04.2021 10:48
Bence, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'ın en önemli projesi bu. Yıldırım'ı "Öteki Bursa" olmaktan çıkarmak... En öncelikli olan bu. En acil olan bu. Ve en insani olan da bu... Oktay Yılmaz'ın tüm çabasının bu yönde olduğunu daha önceki görüşmelerimizden ve sohbet

"Sevgili Uğur Sertaslan... Sözüm baştan aşağı sanadır."

10.04.2021 18:04
Sevgili Uğur Sertaslan... Sözüm baştan aşağı sanadır. Siyasi gündemi takip edenlerin malumu olduğu üzere, CHP'li Gemlik Belediye Başkanı Uğur Sertaslan, kent ve ülke kamuoyunun gündemine tatsız bir dramla geldi. Önce şok oldum. Sonra hakikaten çok üzüldüm. Şok oldum... Çünkü, (bebek do

"Kemal Kılıçdaroğlu Chp Bursa örgütü'ne bombayı atıp gitti!"

29.03.2021 18:47
Başlığa çıkardığım bu ifade bana değil, Kılıçdaroğlu'nun ardından görüştüğüm partililere ait. Bu arada, elbette görüştüğüm partililer aynı metin üzerinde ezber yapmış gibi vaziyeti aynı cümlelerle ifade etmedi. Ana tema hemen hepsinde aynıydı. En net, en rasyonel olanı buydu. Ben de alıp başlığa

Oysa kadını, İstanbul Sözleşmesi de yaşatamamıştı! Zira mevzu zihniyet meselesi

22.03.2021 16:43
Oysa kadını, İstanbul Sözleşmesi de yaşatamamıştı! Zira mevzu zihniyet meselesi Az sonra yazacaklarımdan hiç kimse, İstanbul Sözleşmesi'ni ve o sözleşmedeki imzamızı geri çekip, sözleşme dışı kalmamızı önemsemediğimi ya da bu durumdan ötürü üzülmediğim sonucunu falan çıkarmasın lütfen.

Kaçınız varlığını bu vatana armağan etti?

17.03.2021 00:15
Kaçınız varlığını bu vatana armağan etti? Bundan yıllar önce, "Andımızın kaldırılması" ile ilgili ilk tartışma gündeme geldiğinde, fikirlerimi yazdığım vakit  "Sosyal Medya Adliyesinde" fena linç yemiştim. Cezamın infazı da akıllara zarardı. Envai çeşit küfür, hakaret... Ama öy

Yanlış alarm... Ortada kriz falan yok Ekrem İmamoğlu ve Meral Akşener test sürüşü yapıyor!

11.03.2021 20:38
Yanlış alarm... Ortada kriz falan yok Ekrem İmamoğlu ve Meral Akşener test sürüşü yapıyor! Her şeyden önce... Yanlış alarm! Diyerek konuya girelim. İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'le, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu arasında, "Twit krizi" falan yo

Ümit Özdağ hakikaten İYİ Parti'yi mi ihraç etti? O eski Meral Akşener'e ne oldu?

05.03.2021 22:00
Ümit Özdağ hakikaten İYİ Parti'yi mi ihraç etti? O eski Meral Akşener'e ne oldu? Siyaset, çok uzun zamandır bu kadar sert, bu kadar yüksek tonda ve bu denli akıllara zarar iddialar içeren suçlamalarla partisinden istifa eden bir isim görmedi. Her bir dakikasını "eyvah eyvah" diyerek dinledi

Deva Partisi Bursa İl Başkanı Serkan Özgöz... Benim O'na sorduklarım. O'nun Bursa ile ilgili endişeleri...

03.03.2021 19:25
Geçtiğimiz gün Lodos'ta konuğum oldu Deva Partililer... İl Başkanı Serkan Özgöz, İl Yönetim Kurulu Üyesi Merve Çubukçu ve İl Yönetimi Kurumsal İletişim Başkanı Hakan Tuğrul Çavuş... Bu benim Deva Partisi ile ilgili ilk yakın temasımdı. O güne kadar ben de herkes gibi medyadan takip ediyor ve k

Bursa'nın Rant Sabıkalıları ve Yunuseli Tiyatrosu!

22.02.2021 22:24
Dikkati her zaman çok dağınık bir insan olarak sürekli bir şeyleri atlarım, bir sürü şeyi unuturum. İnsanları, hatları daima karıştırırım. Bu sebeple de akla hayale gelmeyecek mahcubiyetler yaşarım. Bi kere gittiğim yeri bir daha katiyen bulamam. Bir kere gördüğümü bir daha asla hatırlamam.

Oktay Yılmaz Yıldırım Belediyesi'ni Yeni Baştan Yapılandırıyor!

06.02.2021 22:20
Oktay Yılmaz Yıldırım Belediyesi'ni Yeni Baştan Yapılandırıyor! Son dönemde (görev değişiklikleri mevzu bahis olduğunda) AK Parti siyasetine hakim olan aşırı ama aşırı kibar bir dil var. Ki, gazetecilere kök söktürüyor. Yok, "falanca görevden affını istemek..." (İstifa etmek...) Yok, "af

İyice Konkenci Haset Kadınlara Döndün!

25.01.2021 23:07
Şimdi ben, biz, hazrete göre iki büyük hata ettik. Birincisi, CHP'deki koskoca İlçe Başkanı'nın evladı yaşındaki parti üyesi genç kıza "Sözle Taciz" etmiş olmasına birileri gibi susmadık. İkincisi ise taaaaaa 4 yıl önce yaşanmış olan bir pespaye taciz olayını, tam tamına 4 yıldır bilip de susa

Tacizciyi aklamaya kalkanlar... Siz ne türden bir tarikatsınız?

21.01.2021 23:49
Şu hayatta insan bir çok konuda subjektif olabilir. Gördüğü lüzum üzerine, görmediği lüzum üzerine bal gibi subjektif olabilir. Canı öyle istediği için olabilir. Çıkarına öylesi uygun olduğu için olabilir. İkbal için olabilir, istikbal için olabilir. Satılıktır misal... Sahibi o yanda

Yok mu dürüst bir insan evladı?

21.12.2020 07:23
Yahu, CHP Bursa Örgütü başta olmak üzere tüm kamuoyunu sarsan-şoke eden iddia-suçlama-olay zaten çok çirkin! Bugüne kadar, herrrr şeyi ama her şeyi bilip de susanlar, bilip de susturanlar, bilip de örtbas edilsin diye uğraşanlar zaten çok çirkin!   Üzerine, CHP İl Başkanlığı'ndan yapılan b

CHP Bursa'daki korkunç taciz iddiası karşısında vicdanını kuma gömen sefiller..

17.12.2020 22:07
Bi kere, şu çağda hala "taciz" gibi aşağılık bir insanlık suçunu konuşuyor ve yazıyor olmak ne hazin... Ne büyük bir utanç... Yazıya başlarken, tüm okurlarımı samimiyetle ve topluca utanmaya davet ediyorum. En sağlamından, vicdan dolusu utanalım. Tüm utanmazların gıyabında, onlar için de

Yeni il başkanını arayan AK Parti'nin RANTLA imtihanı...

18.11.2020 23:29
Bursa siyasi kulisleri son bir haftadır, il kongresinde yeniden aday olmayacağını açıklayan mevcut Başkan Ayhan Salman'ın ardından AK Parti'nin yeni il başkanının kim olacağı hususuna takılmış durumda. Allah sizi inandırsın, şahsen benim bu konuda hiç bir bilgim ya da fikrim yok. AK Parti temayül

Aba altından gösterilen zalim sopalara bi dur deme vaktidir!

13.11.2020 23:53
Çok içimden geldi. Hele bakın, kim gelmiş?.. Diye gireyim yazıya. Hem bakalım aylardır klavye başına geçmemiş şu gazeteci, hamlamış mı? Yoksa, hamlamamış mı? Önce, neden aylardır yazı yazmadığımdan girelim... Birincisi: Fakiriz ama, dükkan bizim! Ortam bozulunca, bozuldukça, "

Bursa basını nasıl kurtulur?

24.06.2020 22:46
Zor soru... Hatta kazık! Ama birilerinin sorması, sorgulaması lazım. Daha doğrusu, vaziyetinin vahametinin farkında olan hemen herkes soruyor ve sorguluyor.  ...Da, artık yazmak, konuşmak ve hatta feryat figan bağırmak lazım. Aklımız, fikrimiz, ruhumuz lime lime izliyoruz ol

Müftülük SİT alanına kaçak yapı yapsaydı mesele yoktu!

12.05.2020 00:08
İşin aslına bakılacak olursa... Şu sıralar, "çamaşır suyu ve tuz ruhunu minimalize edilmiş ölçeklerle karıştırıp, üzerine de bol suyu basıp zehirlenmeden de temizlik yapılabilir mi?" Noktasında yoğunlaşmış durumdayım. İkisini de ayrı ayrı severken, onları bir araya getirememek üzüyor insanı.

Allah tependen baksın İsmet Karaca...

28.04.2020 17:52
Amanın... Meğer ben, 40 günü aşan karantina sürecimde, zaten pamuk ipliğiyle zar zor tutunan kayışımı tamamen koparıp, kolonya, tuz ruhu, çamaşır suyu fetişi olup... Üzerine de... İçimden firar eden Emine Beder'in esareti altında umutsuz ev kadınları modunda hayatta kalmaya çalışırken, Burs

Gözünü sevdiğimin eski, geleneksel Bursa'sı

22.02.2020 22:53
Gözünü sevdiğimin eski, geleneksel Bursa'sı... Gözünü sevdiğim geleneksel esnaf... Çok uzun, ama gerçekten çoook uzun bir aradan sonra bugün Heykel'e gittim. Başka bir kente gitmiş gibi... Hatta, bildiğiniz turist gibi... Önce çocukluğumun geçtiği eski mahalleme gidip, oradaki ilk, en has, en ö

AK Parti'ye mitili sermek isteyen Rant Zekasının "organize orta zeka" ile imtihanı!

23.12.2019 18:22
AK Parti Bursa il eski Başkanı... İlaveten, AK Parti Bursa eski Milletvekili olan... Şimdilerde ise "AK Parti Genel Merkez Yöneticisi" sıfatıyla siyaset yapan Mehmet Tunçak'ın geçtiğimiz hafta Bursa'ya yaptığı nezaket ziyareti parti kulislerini fevkalade hareketlendirdi. Faruk Çelik'e yakın

Bursa siyasetinin kıblesizleri!

05.12.2019 19:28
Öncelikle... Yazının sağ siyasete sataşacağım şu ilk bölümünü öyle derin kederler içerisinde kahrolarak falan yazmıyorum. Bilakis... Tuhaf bir haz var işin içinde. "Haklı çıkmak" diye bir vaka var insanın egosuna iyi gelen. Yıllar yılı kendini yırtsan da anlatamayacağın, anlatsan da inan

Bursa siyasetinin ufak tefek cinayetleri-1

30.09.2019 21:48
Efendim, son senelerde bilhassa yazları direkt Ağustos Böceği moduna giren ve bu vesileyle kat-iyyen yazı yazmayan-yazamayan yazarınız için sezonu açma vakti gelmiştir. Aylar sonra gelen bu ilk yazıda yerel-yöresel takılalım... Hatta arada, muhterem eşe dosta da takılalım. Ki, elimizin pası

31 Mart Seçimi'yle "Tanrısal" başkanlık dönemi bitti!

18.04.2019 17:05
Şimdi faniler zamanı... Ne demek bu? Şu demek: Kendisini çok ama çok matah ve dahi vazgeçilmez zannetmek çok fena bir şey demek. Yenilmez zannetmek ondan da fena bir şey demek. Kibir desen, zaten illet... Şişik ego hadsizlik... Şımarıklık çok ayıp... Ne oldum zannetmek acınas

Ve Bozbey seçim yenilgisiyle ahireti keşfetti!

06.04.2019 15:08
Aslında böyle çok geç yaşanan idraklere alışkınım. Görülen lüzum üzerine, çok ama çok geç fark edişlere... Yine görülen lüzum üzerine pozisyon almalara falan hep alışkınım. Misal... Bunun en bariz örneğini TMSF Olay Gazetesi'ne el koyduğunda yaşadık. O dönem bir çok meslektaşımız TMSF

Adaylar mal beyanında bulunsun. Ancak yalnızca tapunun bildiği kesmez!

14.03.2019 14:42
Eveeeeet... Sandıkların kurulmasına kısa bir süre kala, bir seçim sürecinden daha sıtkım sıyrılarak şaşmaz rutinim olan "bitse de gitsek" moduna girmiş bulunmaktayım. Mart ayı zaten normal koşullarda dahi kıştan, soğuktan, yağmurdan, isten, sisten, pustan ve en çok da kara tutmasından hat safhada

Bozbey'i desteklemeyince hilafet gelecekse... İlk halife de ben olayım!

06.03.2019 17:10
Envai çeşit kolpacının iş çevirdiği şu seçim sathında, bi şeyin izi başka bi şeyin izine çok fena karışmışken... Pespaye işi borsalar oluşturulmuşken... Simsarlar başımıza gazeteci kesilmişken... Ortalıkta dolanan, iddia konusu olan rakamlar, ilişkiler insanı mesleğinden bezdirmişken...

AK Parti Nilüfer Adayı Necati Şahin'in o eski halinden eser yok şimdi!

21.02.2019 16:48
Nilüfer seçmeni olan pek çok kişi bana AK Parti'nin Nilüfer Belediye Başkan Adayı Necati Şahin'i soruyor. Daha doğrusu, Necati Şahin'i sormuyor da, "AK Parti'nin Nilüfer Belediye Başkan Adayı kim?" diye soruyor. Bu arada, herhangi bir yanlış anlamanın önünü kesmek için belirteyim ki, soranlar

Hem "Reis" aşkıyla yanıyor! Hem de CHP'ye Çalışıyor!

18.02.2019 17:49
Bunlarınki, o denli yapış yapış... O denli vıcık vıcık... O denli pespaye bir hal ki... Orada, burada, gizli seçim ofisinde, kuliste maiyetindekilerle birlikte (neredeyse) açıktan açığa başta Bozbey olmak üzere CHP'nin adayları seçim kazansın diye çalışıyor. Tüm ikbal hesaplarını buna gö

CHP seçime değil, 1 Nisan'a hazırlanıyor!

12.02.2019 13:13
Hazin ama gerçek olan şu ki, CHP Genel Merkezi başta olmak üzere partideki tüm yapılar, 31 Mart Seçimi'ne değil, seçimin ardından gelecek olan olağanüstü kurultay talebine-sürecine hazırlanıyor. Aday belirlemeden tutun, belirlememeye... Yani bazı potansiyel adayları ekarte etmeye kadar sürecin be

Millet İttifakı'nda doku tutmadı!

06.02.2019 08:58
Millet İttifakı, başta Bursa olmak üzere pek çok kentte zorlanarak ve hatta tökezleyerek yol almaya çalışıyor. Ki, aslına bakılacak olursa bu son derece normal. Zira, milliyetçi bir parti ile kendisini sosyal demokrat olarak tanımlayan ve süratle evrilenler sebebiyle sayıları giderek azalsa da, i

Bozbey fetişi uğruna gizlenen dokuz sekizlik Bursa ittifakı!

29.01.2019 10:10
CHP ve İYİ Parti arasında sürdürülen ittifak görüşmelerinde Bursa, tarafları haddinden fazla zorlayan... Ve bizatihi İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in deyimiyle, "görüşmeci heyetleri neredeyse verem eden" fevkalade zorlu bir sürecin ardından "dokuz sekizlik" bir paylaşımla en nihayetinde n

Sabır abidesi haline gelen CHP İl Başkanı Hüseyin Akkuş!

26.01.2019 13:21
CHP İl Başkanı Hüseyin Akkuş, işin başında öyle çok da yıldızımın barışık olduğu bir isim değildi. Mesela ben, kongrede seçimi Hüseyin Akkuş'un değil de İsmet Karaca'nın alacağını düşünenlerdendim. Hatta, "seçimi İsmet Karaca alacak" diye iddialara falan girdim. Hatta, bir arkadaşıma yemek

Turgay Erdem gerçek aday mı? Yoksa sistemin illüzyonu mu?

25.01.2019 12:53
Bir önceki yazımda, fena halde gönülsüz bir  şekilde ve hatta mecburen Millet İttifakı'nın Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olarak gösterilen Mustafa Bozbey'le ilgili süreci anlatmış... Yerine Nilüfer Belediye Başkanlığı'na aday gösterilmek zorunda kalınan Turgay Erdem meselesinde kalm

Mustafa Bozbey CHP'nin Büyükşehir adayı nasıl oldu?

22.01.2019 13:24
İşin aslına bakılacak olursa, Haber Gazetesi Sahibi Cüneyt Dizdar elinde bir tepsi baklava ile Lodos'a gelerek, "Bizim gazetede yazı yazın Özlem Hanım" dediğinde, bu nazik teklifi kabul edemeyeceğimi kendisine bildirecektim. Bir kere vaktim yok. Ego falan değil. Harbiden yok! (Olsa, hiç isteme

Bursa'daki bazı gazetecileri harbiden kıskanıyorum!

17.12.2018 18:46
Ortalama her gazeteci gibi ben de, sağlam bir haber ve kulis atlayınca bozulur, çoğu zaman da bozulmakla kalmaz düpedüz hasetlenirim. Ki, şu aralar çok fena hasetlenmiş durumdayım. Sen kalk orada burada, "çeyrek yüzyıldır gazeteciyim. Yirmi beş yılın yirmi beşinde de siyaset izlerim, yazarım,

Yerel seçimde asla oy verilmeyeceklerin tam listesi!

11.12.2018 16:04
Bir kere peşinen şunu söyleyebilirim ki, benim nazarımda ideolojiler ölmez. Kiminin inandığı hayata geçer. Kiminin ki geçmez. Savunduğu dünya görüşü hayata geçenler ahir ömrünü (kim bilir nasıl da) mutlu-mesut geçirir. Kimileri benim gibi, bizler gibi kuruyup kalır. Ve finalde... Yine be

"Faruk Çelik olmadı, Yaşasın Alinur Aktaş!"

05.12.2018 17:43
Uzun bir aradan sonra ilk kez bir basın toplantısına katılarak Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı ve AK Parti Adayı Alinur Aktaş'ın, yeni döneme ilişkin nasıl bir Bursa öngördüğünü kendi yaptığı sunumdan dinledim. Uzun bir aradan sonra ilk kez bir basın toplantısına katıldım. Çünkü: Bir gaze

Şimdi Mustafa Bozbey ne yapacak? AK Parti ya da İYİ Parti'ye geçecek mi?

31.10.2018 18:25
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, Mustafa Bozbey'i Nilüfer'den alıp Büyükşehir Belediye Başkan Adayı yapmaya fevkalade kararlı olduğu bir kez daha nete geldi. O da şöyle oldu: Mustafa Bozbey'in ille de Nilüfer'den aday gösterilmesini isteyen bir kısım Nilüferli muhtar, (Güya tamamen ke

Kulisleri karıştıran iddia! Faruk Çelik'in Büyükşehir Adayı Mustafa Bozbey mi?

10.10.2018 17:57
Geçtiğimiz gün, hem AK Parti, hem de CHP'nin Bursa'daki iç yapısını ve tüm dinamiklerini fevkalade iyi bilen, iş dünyasına mensup bir ahbapla Yerel Seçim üzerine laflıyorduk. İşte o ahbap, siyasi kamuoyunun bir süredir aşina olduğu ve fakat, "yok artık!" dediği için çok da itibar etmediği Faruk Ç

Başkan Alinur Aktaş: Belediye Başkanlığındaki tecrübemi sorgulatmam!

04.10.2018 11:50
Yerel seçimlere kısa bir süre kala yeni dönemin en güçlü adaylarından biri konumundaki AK Partili Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'la röportaj yaptık. Röportaja her zamanki pazarlığımla, "Sansür yok. Ne istersem sorarım?" diye başladım. Başkan Aktaş kabul etti ve ben de sordum.

E hani mevzu basın etiğiydi?

29.09.2018 00:07
Öncelikle, bu yazı gazetecilik mesleği ile ilgili bir konuyu-sorunu ele almakta olduğundan ilgisi olmayan okurlarımdan peşin peşin özür dilerim. Ancak arada kendi derdimizi de yazmak farz oluyor. Kısaca mevşu şu: (Aslında nedeniyle niçiniyle, sebebiyle sonucuyla nasıl da uzun uzun yazmak lazım

Beyin yakan siyaset kulisleri iki...

18.09.2018 19:29
Yerel seçimler öncesi en bariz siyasi kulis ortamı, hatta membağı, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve Selma Çapar'ın kızı Side Bozbey'in binlerce kişinin katılımıyla gerçekleşen düğün töreniydi. Üstelik bu öyle bir tören ki, hem CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, hem "Kemal Kılıçdaroğl

Helal olsun size Hidamet Asa... Helal olsun Marmarabirlik...

12.09.2018 17:26
Genelde zaten kendim kendimle konuşan bir tipim... Evde, sokakta, giderken, gelirken, otururken, ederken, alışveriş yaparken... Sevindiğimde, tepem attığında, keyiften dört köşe olduğumda, olmayıp yamyassı kaldığım anlarda... Her an, her zaman kendimle bir muhabbet halim mevcuttur. En gü

Faruk Çelik ve Bozbey aralarında anlaştı mı? İşte beyin yakan siyaset kulisleri!

04.09.2018 22:13
Aktaracağım kulisler (siyaset dedikoduları için) beyin yakan ifadesini kullandım zira, muhtelif kaynaklar aktarırken benimki hakikaten yandı. Önceliği CHP'ye vererek, şöyle ki diyeyim: CHP'nin geçtiğimiz haftaki gündemi, "İl Başkanı Hüseyin Akkuş gitsin, yerine bizlerden biri gelsin ki, CHP'yi

Gazeteciler size ne etti be kardeşim?

31.08.2018 15:02
Öncelikle müjdemi isterim ki,  gazetecilere (hem de genelleme yaparak) saydıran... Onları -yani bizleri- yani istisnasız hepimizi, fevkalade seviyesiz bir üslupla eleştiren ve hatta bizzat gömen bir siyasimiz daha oldu.  (Umarım ki en kısa zamanda bir araya gelerek Voltran'ı oluşturursunu

En sevmediğim insan tipi: Babet çorabı kılıklı kaçak güreşenler!

29.08.2018 18:00
Gerçekte ne olduğu, ne hissettiği, neyi neden, ne kadar hissettiği... Ne istediği, neden istediği... Ya da neden istemediği asla anlaşılamayan insan türüdür bunlar. Neyi sever? Sevdiğini iddia ettiği şeyi gerçekten sever mi? Sevebilir mi?.. Sevmediğini neden sevmez? Ne kadar sev

CHP'li Sinan Çiftçi, "Hüseyin Akkuş Beni Tehdit Etti! Ancak Beni Partiden Atmaya O'nun Gücü Yetmez!"

13.08.2018 16:21
CHP İl Disiplin Kurulu kararıyla partiden ihracı istenilen isimlerden 24 yaşındaki Sinan Çiftçi dün beni arayarak akla zarar bir iddiayı dile getirdi. Ki, hakikaten yenilir yutulur yanı  olmayan bir iddia... Bu iddiayı dile getirmeden önce işin başına dönerek usul usul gidelim. CHP İl

Sol görünümlü sosyal ZORBA değil, demokrat olun!

06.08.2018 17:51
CHP Yıldırım İlçe Yöneticisi Ersin Şentürk'ün, partiden ihracının gündemde olduğunu biraz da gecikmeli olarak duyunca, "yok artık!" dedim. "Daha neler!" Şahsen de çok iyi tanıdığım Ersin Şentürk fevkaladenin de fevkinde bir CHP'lidir. Tanıdığım günden beri partisinin makus talihini yenmesi içi

CHP'nin intiharını ucuz bir fırsatçılıkla izleyen çıkarcılar... Yatacak yer bulamayacaksınız! Kesin bilgi

04.08.2018 21:20
Ve tahmin edilen olduruldu. Birileri böyle istediği için... O birileri, çok uzun zamandır tam da böyle istediği için CHP, gözümüzün önünde, gözümüzün içine baka baka, umarsızca, arsızca intihar ettiriliyor. Tüm örgütlerinin ve seçmeninin cümleten başı sağ olsun zira bu saatten sonra CHP ifl

İsmail Tatlıoğlu, "Meral Akşener olmadan asla! Çünkü bizim B planımız yok."

27.07.2018 16:58
24 Haziran Seçimi'nde umduğu oy oranına ulaşamadıktan sonra Afyon Toplantısı'nda gündeme gelen eleştiriler üzerine havlu atan ve daha sonrasında yaptığı açıklamada da, "aday olmama kararım kat-idir!" Diyerek, vaziyeti şimdilik pekiştiren İYİ Parti Kurucu Genel Başkanı Meral Akşener tam olarak ne

Sözüm bal gibi mezhepçilik yapanlara...

25.07.2018 17:21
Akıl oyunları 24 Haziran akşamı başladı. Önce seçimin sonucunu kabullenemeyip, "seçim ikinci tura kaldı" demeye başladılar. Aksini, yani gerçeği söyleyene trip atıp gerçekçi ne kadar insan varsa hepsine şarladılar! Sonra... "Muharrem İnce'yi albaylar kaçırdı" diye tutturdular. "Yok öy

Eyyyy Bursa Milletvekilleri! Üçer kişilik danışman kadronuzu kamuoyuna açıklayın.

15.07.2018 22:59
Bu aralar pek çok merak ettiğim konulardan biri de, yeni dönemde Meclis'te görev yapacak olan vekillerimizin danışman kadroları... Hani şu maaşını devletin ödediği... Vekil başına düşen üç ayrı kadro... Devlet şöyle diyor: Sen ki (sırf) bu vatana, millete hizmet edebilmek için vekil oldu

İnsanlık tarihinin en bariz pzvnginin rezil gerçeği!

12.07.2018 17:18
Ve evet... Bu ülke... Bu ülkedeki biz, hepimiz yaşadık bu akıl almaz kepazeliği! İnsanlık tarihinin en bariz, en utanmaz, en arlanmaz, en azılı pzvngi... Yıllar yılı (sözde) muhafazakar yapının hakimiyetindeki bir ülkede, alabildiğine hür, alabildiğine özgür, alabildiğine pervasız ve ala

CHP'deki acıklı vaziyet koltuk sevdasını da geçti!

10.07.2018 17:06
CHP'nin, inkar edilemez seçim başarısızlığını (gerçek koltuk sevdalıları) dışındaki herkes kabul etti. Ekseriyet, "mıy mıy mıy" karnından konuşarak eleştirdi. Hatırı sayılır bir çoğunluk, kapalı kapılar ardındaki dost meclislerinde, "bu saatten sonra artık bizim partiden bir halt olmaz" diye e

AK Partililer sözüm size: Herhangi bir düşmanı yenmediniz! Sadece seçim kazandınız

02.07.2018 17:22
Seçim zaferini aklı başında ve makul tavırlarla karşılamayı, yaşamayı bilenleri tenzih ederekten sözüm (bir kısım) AK Partililere gelsin bu kez... Siz ki, seçim başarısı görmemiş insanlar değilsiniz. 17 yıldır, yerelidir, genelidir, ne diyorsanız o çıkan referandumudur, yendiniz de yendiniz za

Külliye Muharrem İnce'yi iç savaşla tehdit etmeyeydi iyiydi...

29.06.2018 17:43
AK Partili dönemin ilk yıllarındaki seçimlerde işimiz, bu partiye oy veren yüzde 50'yi kovalamaktı. "Madem her iki kişiden biri AK Parti'ye oy verdi. E ben vermediğime göre sen verdin o zaman" lı geyiklerle geçti ömrümüz. Tabii bu geyikleri de kendi mahallemizdeki insanlarla çevirdiğimiz için

Kaybederken kazanan siyasetçi Muharrem İnce

26.06.2018 18:43
Nasıl zor, nasıl yorucu ve nasıl tuhaf bir seçim süreciydi... Ve şimdi böyle bir seçimin sonucunu tek bir yazıda analiz etmeye çalışmak nasıl da zor. Hatta nasıl da imkansız. O yüzden sırayla gidelim. Bu yazıyı da CHP ve onun Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'ye ayıralım. Öncelikle, h

Muharrem İnce CHP'nin makus talihini ayağa kaldıran isim olmuştur! Yatın kalkın dua edin!

22.06.2018 18:52
Dakika bir, gol bir! Hesabı... Bayram hasebiyle yaptığım kısa kaytarmadan döner dönmez karşımda, havuzun en yavuz kanallarından birinde tek kale maç yapan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli... Adını bilmediğim; hatırlama lüzumu hissetmediğim için de öğrenmeye hiç yeltenmediğim bir gazeteci (

Sosyal medyadaki düttürü dünya!

20.06.2018 17:54
Sosyal medya yayıncılığı, haberciliği ve yazarlığı yapan bir gazeteci olarak, sosyal medya denilen bu eşsiz ve büyük gücü alıp baştan aşağı yerin dibine batıracak halim elbette yok. Ek olarak... Geleneksel medyanın hangi zihniyetin elinde, tekelinde oyuncak olduğunu... Büzüşe büzüşe ne denl

Erdoğan'ın Bursa Mitingi...

13.06.2018 16:27
Cumhur İttifakı'nın Cumhurbaşkanı Adayı Recep Tayyip Erdoğan'ın Bursa mitingi, bu kentte en çok bir süre öncesine kadar İYİ Parti'ye kaptırdığı oyları geri alan ve yeniden ana muhalefet partisi konumuna oturan CHP'lileri sevindirdi. Çünkü CHP'liler haklı olarak, bundan bir süre önce aynı meydanda

Kendimi bir tek Binali Yıldırım'a yakın hissediyorum

10.06.2018 17:04
Meslek hayatım sürecince milyonlarca seçim süreci izledim. Envai çeşidini gördüm. Bu kadar anormalini görmedim. Bi kere, kimin eli kimin cebinde belli değil. Kimler kimlerle yol alıyor, anlamak mümkün değil. Kim neye inanıyor ve neyi savunuyor, onu kavramak hiç mümkün değil. Hedefe

Beni benden alan soru: "Sayın Vekilim, Kürt müsünüz, yoksa Arap mı?"

07.06.2018 18:58
Aslında prensip olarak iftar davetlerine katılmam. Bunun en birinci sebebi de, yıllar önce (Olay'da yazarken mecburen gittiğim) ultra ultra lüks bir Valilik iftarında gördüğüm o inanılmaz şaşalı sofraya (ki o şaşa nazarımda hem görgüsüzlük hem de israftır!) kahredişimdir. Bir diğer sebebi de,

CHP ve Muharrem İnce ve Hüseyin Akkuş...

05.06.2018 19:21
Aslında CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin, CHP Bursa tarihine damga vuran mitingini geçtiğimiz gün yazacaktım. Ancak araya başka işler girdi. Şampiyonluğa hasret kavruk bir Fenerbahçeli olarak ömrümüzü yiyen Aziz Yıldırım gitti. Yerine en jön kontenjanından Ali Koç geldi. Cin

Meral Akşener Muharrem İnce'ye giden oyları almanın derdinde

30.05.2018 17:52
Bundan tam bir ay önce kaleme aldığım, "Helal olsun CHP'yi kurtaran Meral Akşener'e!" başlıklı yazımda aynen şunları demişim: "Helal olsun Cumhurbaşkanlığı adaylığında direten Meral Akşener'e... Hem sözünden dönmeyen cesareti için... Hem de CHP'yi tarih boyunca izahı mümkün olmayacak bir ya

Devlet Bahçeli ve agresifleşen MHP tabanı!

28.05.2018 17:47
Geçmiş yıllarda yazdığım bir yazıda, mazideki realiteden referansla, heran savaşan şahin formatına girmeye hazır tabanını sakin tutmayı başaran MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin, tam da bu yönüyle Türkiye için bir şans olduğunu söylemiştim. Ve gerçekten de Devlet Bahçeli, partisine liderlik ettiği sü

Bir Muharrem İnce analizi...

25.05.2018 23:22
Öncelikle... CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'ye meftun olanlardan... Her yaptığına, her söylediğine bayılanlardan değilim. Daha da önemlisi, böyle olmak zorunda değilim! Ve fakat, yüzde yüz karşısında olup, ne yaparsa yapsın gömmeye çalışanlardan da değilim. Bu ülkenin Cumhu

İYİ Parti'nin "Ateşle Sami" Listesi!

24.05.2018 10:58
Bi kere baştan şunu peşin peşin hatırlayalım. Siyasette emek, vefa gibi kavramlara yer yoktur. Lafa gelince edebiyatında, kürsüde, mitingde filan bol bol dillendirilir ancak asla listelere sirayet etmez. Bu sol partiler için de geçerlidir, sağ partiler için de. Netekim, İYİ Parti Bursa M

25 Haziran CHP için zor bir sürecin başlangıcı olacak!

22.05.2018 15:13
CHP'nin, Parti Meclisi toplantısının ardından açıklanan (sonrasında da, hatırı sayılır isyan durumunun ardından şu sıralarda mecburi ve kısmi revizyona giren) Milletvekili Aday listeleri ülke genelindeki tüm parti örgütlerinde kelimenin tam anlamıyla infial yarattı! Üstelik bu öyle bir infial ki.

Bursa Emniyeti'nden çağrımıza yanıt geldi!

19.05.2018 18:31
Toplum adına bir şeyler yapabilmek... İşe yaramak... Bir gazetecinin en mutlu olduğu zamanlardır. Hele hele gençler ve çoçuklar için bir şeyler yapabilmek... İşte onun gerçekten tarifi yok. Netekim, bugün tarifsiz bir umut yaşıyorum. Bundan bir süre önce yazdığım yazıda, Bursa'da ç

Meral Akşener'in Kürt seçmene komplimanı işe yarar mı?

17.05.2018 16:50
Öncelikle, panik yok! Sakin olun... "Meral Abla" yine bildiğiniz o aynı Meral Abla. Hala Türk milliyetçisi... Hala ülküdaş... Hala ........! geçmişin İçişleri Bakanı... Peki Meral Akşener'in Türk milliyetçilerine "N'oluyoruz" dedirten  Selahattin Demirtaş "serbest kalsın da, e

Benim ahir ömrüm Devlet Bahçeli'yi anlamaya yetmeyecek!

15.05.2018 12:22
Bakın bu, sevin-sevmeyin... Ya da, oy verin-vermeyin yazısı değil. Sevin, sevmeyin, oy verin, vermeyin... Nasıl istiyorsanız öyle yapın. ...Da... Bir ben miyim, bu kadar aval aval şaşkın??? Bir ben miyim, (Mazide zaten tek bir ortak nokta yok. Nasıl olsun? Daha neler!) MHP Lideri D

Biz ne ara 280 bin Hakkarili ile küsmüştük ki?

12.05.2018 20:30
Bu yazı vesilesiyle şuraya da not düşmüş olalım. Millet İttifakı, bu kadar ulusalcı bir damar... Bu kadar ulusalcı bir söylem... Ve bu kadar ulusalcı tavırla devam ederse, o yüzde 50 artı 1 oy oranına asla ama asla ulaşamaz! Çünkü şundan: CHP'yi en sona bırakarak bu ittifakın bileşenl

Issız Adam...

08.05.2018 16:41
Gerçek dostlar kromozom saymaz hesabı, gerçek eski dostlar da yıka döke gitmez! Bilakis... Gidişinin bile faydası olsun ister. İyi gelsin ister. Bari bir işe yarasın ister! Hasılı bu yazı, Nilüfer Belediye Başkanı Sevgili Mustafa Bozbey'e... Ama acıtmak için değil... Dağıtmak iç

Eyyyy Dandik Demokratlar!

06.05.2018 11:54
Ve en nihayetinde CHP, Cumhurbaşkanı adayını Muharrem İnce olarak açıkladı. Daha doğrusu, artık CHP'nin de bir Cumhurbaşkanı Adayı var. Vatana, millete, seçmene hayırlı uğurlu olsun. Pekiiii... CHP'nin, daha doğrusu CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun başından beri aklından, yüreğinden geç

Aday listeleri "YÜZSÜZLER LİSTESİ"ne dönüşürse işiniz zor!

04.05.2018 17:19
Bi kere şunu kesin kesin demiş olalım. 24 Haziran Seçimi sadece Türkiye için bir dönüm noktası değil! Aynı zamanda, AK Parti'nin de FETÖ ile mücadelesinin, ne oranda mücadele ettiğinin, hatta gerçek anlamda edip etmediğinin de ciddi ciddi sınandığı bir seçim olacaktır! Çok kesin bi

HDP'li vekiller Meclis dışına! "Meral Abla"nınkiler seçim sathına...

30.04.2018 18:17
Öncelikle bir duruma açıklık getireyim. YSK'nın, (Kuvvetle muhtemeldir ki) menfi çıkacak keyfi kararını beklemeden, CHP'li 15 milletvekilinin bir gecede partilerinden istifa ettirilerek İYİ Parti saflarına katılması... Ve bu sayede, (fena halde siyasallaştığını düşündüğüm) YSK'nın keyfi beklen

Helal olsun CHP'yi kurtaran Meral Akşener'e!

29.04.2018 15:31
Yazımıza, (O nasıl bir efsanedir) Şeytan'ın Avukatı Filmi'nin hafızalara kazınan repliği ile başlayalım. Filmde Şeytan, kendisini bir halt zanneden süper ego avukatı yerle yeksan ederken der bunu:   "Şüphe yok ki kibir benim en sevdiğim günahtır!" Benim açımdan da durum aynen böyledir.

Vatan sevgimi gözden geçirdim; sonuç hazin!

25.04.2018 16:53
Paşa gönlüne göre hareket eden YSK'nın keyfini (Allah için son derece şık bir hamleyle) devre dışı bırakmak amacıyla... CHP'li 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesi-geçmek zorunda bırakılması siyasi gündeme bomba gibi düştü malum. Ve yine aynı kamuoyu bu konu dahilinde ikiye, üçe hatta dörde

Baskın basanındır seçimi!

20.04.2018 17:10
Kaç yıllık gazeteciyim, böylesine "jet hızıyla geçecek" atarlı, giderli, restli... Gel gelelim, hatırı sayılır oranda muğlak, bi tuhaf, bi değişik "baskın basanındır" temalı seçim süreci görmedim. Bi kere şunu peşinen belirtmekte fayda var ki, şahsen ben bu kadar erken bir seçime hiç hazır değ

Bir babanın uyuşturucu çetesi karşısındaki ibretlik mücadelesi!

18.04.2018 20:54
Telefonda, yazılarımı uzun yıllardır takip eden duyarlı, mücadeleci ve son derece cabbar bir baba... "Çocukların, gençlerin başına bela olan uyuşturucu ile ilgili yazınızı ve çağrınızı okudum. Çocuğunu, uyuşturucu çetesinin elinden son anda kurtarabilmiş bir baba olarak bu konudaki mücadeleniz

Bursa Emniyeti'ne çağrımdır...

16.04.2018 15:34
Bursa'da, geçtiğimiz günlerde (bundan on gün kadar önce) Nilüfer'deki özel bir lisede okuyan 17 yaşındaki bir çocuk... Ne yazık ki, çok ama çok yazık ki, Özlüce'deki kallavi bir sitenin avlusuna düşerek öldü. Çocuk intihar mı etti? Yoksa kendiliğinden mi düştü? Belli değil. Ve bu korkunç ol

Al Sana Gazeteci Yemini!

13.04.2018 15:59
RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya... Eksik olmasınlar, katıldıkları bir toplantı mıdır nedir, işte orada: "Efendim, günümüzde reyting kaygısıyla bir  çok yayında etik değerlerin göz ardı edildiğine şahit oluyoruz." Ki, "olmuyo böyle!" En iyisi, "iletişim Fakültesi mezunları okulu bitirdi

FETÖ üniversitelerde kol geziyor!

11.04.2018 16:26
Osmangazi Üniversitesi'nde 4 akademisyenin bir manyak tarafından göz göre göre öldürülmesinin ardından üniversitelerdeki FETÖ yapılanması çok ciddi bir şekilde gündeme geldi. Üstelik, bu konuyu son derece çarpıcı iddialarla gündeme getirip tartışmaya açan isimler bizler gibi sıradan faniler değil

Muhalifler değil, vatan hainleri bedel ödemeli!

09.04.2018 16:55
Bu ülkede, Osmangazi Üniversitesi'nin akademisyenleri göz göre göre, göz yuma yuma katledildi. Yazıklar olsun... Yüz bin kere yazıklar olsun! Hale bakın: 15 Temmuz Darbe Kalkışması'nın ardından (Belli ki görevli olarak) Tokat'tan Eskişehir'deki Osmangazi Üniversitesi'ne geçiş yapan tesci

Hadsize bak sen! "BTSO Seçimi'nde sahte oy kullanıldı" diyor

06.04.2018 17:59
Öncelikle bu hazin ve korkunç iddiayı yazmaya, "kedidir kedi!" diyerek başlıyorum. Akabinde de, "yok artık! Daha neler!" diyorum. Efendim... Hem hırsından, hem de hasetinden yerle yeksan olarak çat kapı gelen sözüm ona bir iş insanı... "BTSO seçimlerinde sahte oy kullanıldı!" deyiverdi.

Alacağın olsun Arif Tak! Bekle beni BTSO...

04.04.2018 08:08
Ahhh ulan Rıza... Siz bu satırları okurken, ben ahir ömrümün en ezik, en kompleksli, en bedbaht günlerinden birine daha tahammül göstermiş olmanın tarifsiz travmasını yaşıyor olacağım. Moral dip! Özgüven pert! Öyle böyle değil, büyük bitiğim! Faraza, şu an bir kısım meslektaşım nerede

Yıldırım Belediyesi'nin hasat dönemi bereketli olsun

02.04.2018 07:49
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali'nin görevdeki dört yıllık icraatını anlattığı basın toplantısı vardı Cuma sabahı. Partisi, partisinin konumu, durumu, gücü, hükmü ve süksesinden tamamen bağımsız bir şekilde değer verdiğim ve desteklediğim bir isimdir İsmail Hakkı Edebali. Hatta

Röportaj çağrıma Parseker olumlu yanıt verdi, Burkay oralı olmadı!

19.03.2018 18:10
Ahir ömrümde yüzlerce seçim, kongre, kurultay, genel kurul gördüm. Şu BTSO'nun (hayırlısıyla inşallah) gideceği genel kurul gibisini ne gördüm, ne de duydum. Bundan sonrasında da görmiyim zaten. Hatta görmemiş olayım! Ama mevzumuz kongre sürecine ilişkin eleştirilerim değil. Aslında s

Faraza ben de Camışbank kurmak istesem?

17.03.2018 17:10
O yaştaki fena halde cingöz çocuğa böyle çakal işi gaz verirsen. Arkasına gizlendiğin sansar niyetin de haliyle bozuksa... Kim tutar benim dombili kuzumu? Tutamadılar da netekim. Genç yaşta sığır kralı oldu o besili evlatçım. Ve tabii ben de, ortalama her obsesif gibi, Çiftlikbank den

İbrahim Burkay ve İlhan Parseker'e açıktan çağrımdır!

12.03.2018 18:10
Ne zaman, nerede bir seçim, kongre, genel kurul, vs yapılacak olsa standart geyik bellidir: "O iş tamam. Adam Ankara'nın desteğini almış!" Ankara desteğini vermişse işlem tamamdır. Gerisi... Yani, seçim, oy sandık filan hep teamüllere ayıp olmasın kabilinden teferruattır. Hazirun da bu r

Trafikte yaşlı amca tehlikesi diye bir hakikat var!

11.03.2018 18:18
Aslında başlığı böyle atmak hiç de içime sinmedi. İnsansa bahse konu olan, yetişkin pek sevmem ben. (Çok zorda kalmadıkça işim olmaz hatta.) Onun yerine, henüz hiç anasının gözü olmamış, kirlenmemiş çocukları ve her şeyden muaf kabul ettiğim yaşlıları hem de pek çok severim. *** Fakat ne

Faruk Çelik'in niyeti FETÖ ile rövanş yapmaktır!

08.03.2018 17:00
AK Parti'li eski Bakan ve Şanlıurfa Milletvekili Faruk Çelik'in geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirdiği basın toplantısına şehir dışında olduğum için katılamadım. Hoş, sonradan gördüğüm birtakım kareler hasebiyle de, "Hımmmm... Davetli basın mensupları arasında bu isimler de olduğuna göre iyi ki ş

FETÖ ile mücadeledeki suç ve ceza denklemi!

07.03.2018 11:08
Aslında, 15 Temmuz Darbe Kalkışması'nın hemen sonrasında durum nete gelmeye başlamıştı. FETÖ denen hastalıklı yapının (Terör örgütünün) önünde sonunda bu ülkede yaşayan muhalif insanlara ihale edilmeye çalışılacağı... Bir şekilde, muhaliflere bedel ödetileceği... Netekim korkulan epey bi başa

Zıvanadan çıkan sapkın akademisyenler! Sizden illallah dedik...

28.02.2018 18:29
Aslında başka şey yazayım diyorum. Şöyle siyasi kulis falan mesela. ...Da, yok. Olmuyor. Bu ülkenin gündemi o kadar rezil! Şu çağda konuştuğumuz, uğraştığımız işler o kadar pespaye ki! Bunlar varken; zihnim, ruhum, elim varmıyor kulis, vesaire yazmaya. En son, akademik kariyerli (!) h

Hadi artık! CHP Bursa'da muhalefet yapsın

26.02.2018 18:13
Pek kıymetli CHP fanatikleri-partizanları kusuruma baksın! Zira yazacaklarım işinize gelse de, gelmese de hakikattir. Şadi Özdemir başkanlığındaki CHP İl Yönetimi, görevde kalınan süre boyunca bu kentte, bırakın ana muhalefet partisi olmayı, ortalama bir muhalefet partisi kadar bile muhalif si

Kimyasal değil ahlaksal hadım şart!

23.02.2018 18:15
Küçücük çoçukları yok eden o mahluklara ilişkin realite ortaya çıktıkça, toplum da, (bir başka gündemde epey bi unutmak üzere elbette) infial yaşamaya başladı. Ve gereği düşünüldü: Asalım! Olmazsa "Kimyasal Hadım" yöntemi ile pasifize edelim! İdam cezası ile ilgili tavrım gayet net olduğ

BTSO Beni Plüton'a Gönder...

07.02.2018 18:00
Ne zamandır... Hatta duyduğum ilk andan bu yana, güzide kurumumuz BTSO'nun, kent ve iş dünyası adına elzem olan tüm diğer her şeyi hallettikten sonra Bursa'yı, "Uzay, havacılık ve savunma" üssü-merkezi-kalbi-damarı haline getirmek üzere başlattığı o eşsiz GÖKMEN Projesi hakkında yazmak istiyordum

Ah şu çılgın CHP'liler - l

12.01.2018 16:03
Nihayet CHP Kongresi'ne giden süreci ve bizatihi kongreyi değerlendirmek üzere (fena halde girip olaraktan) klavyenin başına geçebildim. (Kongreye kadar olan ömür törpüsü süreci takip etmeye ve algılamaya çalışırken ruh hastası oldum. Kongreden sonra da zaten tamamen pert oldum.) Kongre gününe ka

CHP'nin karmaşık kongre süreci

26.12.2017 16:28
Şu meslekte kendimi bildim bileli siyaset, kulis takip eder, olduğu kadar da yazarım, gel gelelim, CHP İl Kongresi'ne giden şu süreçte neredeyse anlık değişen dengeleri takip etmekte zorlandığım kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Madem öyle... Gelin hep beraber zorlana zorlana vaziyeti kavrama

Bozbey'e yapılan racona ters oldu!

18.12.2017 19:00
Uzun zamandan sonra ilk kez bir kongreyi hemen hiç ayrılmadan baştan sona kadar izledim. Üstelik, meslek hayatımda ilk kez bir kongrede taraf oldum! O da, her şeyden önce meslektaşım, arkadaşım, (döverim de severim de, kime ne!) ayarındaki kardeşim Fırat Yılmaz'a destek olmak için... Zira b

Kılıçdaroğlu Nilüfer'i gözden çıkarır mı?

21.11.2017 16:12
Başlıktaki soruya yanıt vererek girelim. Hiç sanmam. İhtimal bile vermem. De... O zaman nicedir dillendirilen, kimi kalemlere fevkalade ısmarlama bir şekilde yine bazı CHP'lilerce kıyın kıyın yazdırılan...  "Büyükşehir Adayımız Mustafa Bozbey'dir. Varsa yoksa odur. Başkası da mümkün d

Kuzum siz nasıl bir tarikatsınız?

11.11.2017 15:14
Lodos'tan içeri adımımı atar atmaz Kıymetli CEO'm Aslı'ya sordum. "Aslııııı...  Fakiriz makiriz ama dükkan kimin?" "E, bizim abla!" " O vakit, ben Lodos'ta canım isterse fevkalade şahsi bir yazı da yazarım di mi?" "Yazmazsan küserim zaten. Vaktidir." *** Netekim yazıyorum. Bir s

Savaşın çocukları ve inci kolyeli kız

31.07.2017 18:14
Muhammet'i sevgili arkadaşım ve aynı zamanda da kızlarımın da efsane diş perisi-hekimi olan Semin Çamaşuvi Sönmez sayesinde tanıdım. Daha doğrusu O'nu ilk gören, tanıyan, tanışan ve farkeden Semin'di. Her şey, Semin'in Muhammet'i okulda olması gereken bir saatte çöp toplarken görüp neden okulda o

Sen n'aptın be ÇGD!

09.05.2017 15:22
Yazıya başlamadan önce kıymet verdiğim bir hakikati illa ki vurgulamak isterim. Mesele kişisel değil. Kişilerin kişilikleri ya da dostluklarıyla zerre kadar bağlantılı değil. Başkanı olduğu dernekteki tavrına (elimde olmayan sebeplerle) hayran olamadığım Sevgili Aykut Güngör, benim yirmi küsur

Önce haddinizi bilin, sonra bir kez daha düşünün!

12.04.2017 18:24
Ne zamandır yazmıyordum. Daha doğrusu içimden gelmediği için yazamıyordum. Hoş yine içimden gelmeye gelmeye yazıyorum. Zira aklımdan geçenler ve aklımdan geçenler doğrultusunda içimden gelenlerin yazılabilecek durumu yok. Baştan aşağı küfür, kıyamet bir metni yazı diye koyamayacağıma göre bura

BUSKİ’de neler oluyor? Varan V

25.02.2017 17:58
Öncelikle bir itiraf: 22. yıla giren gazetecilik mesleğimde ihale usulsüzlüğüne ilişkin tonla iddia duydum. Bu yönde binlerce haber, yazı okudum. Ve fakat, şu yaşıma geldim böylesini görmedim. Dünden devamla başlıyoruz. Efendim BUSKİ, 22.09.2016 tarihinde, "güvenlik kamera sistemleri ve kablosuz

BUSKİ’de neler oluyor? Varan IV

24.02.2017 19:18
Hatırı sayılır bir aranın ardından, BUSKİ serimize akıllara zarar ve sarsıcı bir iddiayla devam edelim. Bu arada, ben bu BUSKİ meselesine girerken iddiaların-işin bu raddeye gelebileceğine ihtimal dahi vermiyordum. Bir yanda, "ölümü gör bak. Suyu illa çeşmeden iç" diyenler... Bir yanda da, çeşmed

Recep Altepe Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nü kandırıyor mu?

21.02.2017 16:30
Yeryüzünde, yerel yönetimi hasebiyle Bursa kadar bahtsız bir başka şehir var mıdır? Hele şu son Yunuseli Havaalanı kandırmacasından-hezimetinden sonra benim şahsi ve kat-i kararım olmadığı yönünde. Akıl, mantık ve bilim dışı gelişmeler de gösteriyor ki, realitemiz bahtsızlıkla sınırlı değil. Biza

Kod Adı: Keman Yayı!

09.02.2017 18:58
Baştan peşin peşin söyleyeyim. Girişti, gelişmeydi falan diye şekil yapabileceğim bir yazı değil bu. Bodoslama dalıyorum. Terör örgütü sempatizanı olduğu (yazıktır, günahtır, zulümdür) iddiasıyla, son KHK ile görevine son verilen sanatçılar arasında yer alan Filiz Özsoy'u... Nam-ı diğer Gakkoş'u.

BUSKi'de neler oluyor? Varan III

26.01.2017 16:42
Varan III'e başlamadan önce kıymetli okurlarıma diyeceklerim var. Öncelikle, BUSKİ'ye ilişkin son derece ciddi iddiaları kaleme aldığım ilk iki yazı Bursa kamuoyunda büyük ilgi gördü. İşin şımarıklığına girmek istemiyorum ancak, iddialar gerçekten büyük ses getirdi. Vatandaş vaziyetin vaham

BUSKi'de neler oluyor? Varan II

25.01.2017 18:34
Hafazanallahhhhh... Güler misin, ağlar mısın hakketten bilemedim. Adını tabi ki de vermeyeceğim AKP'li bir dost, bu sabah Lodos'u arayarak, çocuklara beni ziyaret etmek istediğini söylemiş. Çocuklar da "biz iletelim demiş." Onlar iletti. Ben de, "buyursunlar" demek için o dostu aradım

BUSKi'de neler oluyor? Varan I

24.01.2017 17:26
Suyun başını tutan bu kurum ile ilgili iddiaları yazmaya başlamadan önce, kurumun yöneticilerine ivedilikle bir notum var. Bilhassa, bana olan bitenle ilgili iddiaları aktaran vatansever insanları bulmak için başlatmayı planladığınız cadı avına hiççç yeltenmeyin. Çünkü şundan: Tebrikler ede

Gerçek olan tek kader ahlaksız oluşunuz!

02.12.2016 15:38
Onları en son, malum yasa teklifiyle ilgili tartışmalar sürecinde kız çocuklarının ömrünün üzerinde tepinirken bırakmıştık, Adana'daki öğrenci katliamının ardından bir kez daha tüm vicdansızlıkları ve ahlaksızlıklarıyla tedavüldeler. Gerçek dindarları büyük bir samimiyetle tenzih ettiğim bu yazının

Ah Be Kuzum Sen Ne Ara Yürek Yedin???

28.11.2016 18:04
Tam, "kendin pişir, kendin ye, kendi kendine ziyade olsun de" moduyla hem ülke gündemine hem de şapa oturan Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin yarattığı tahribatla haşır neşir olurken bir ne göreyim? (Bir yıl önce Lodos Medya ile olan tüm yollarını ayırdığımız) Bursa basınının bir diğ

Gelelim Mudanya Meselesine... -1

24.11.2016 22:51
Bazı şeyleri anlatmak harbiden zor. Neyin mücadelesini verdiğini... Niye verdiğini... Vaziyet tam da böyleyken, bu minvali meslektaşına anlatmak, ya da anlatamıyor olmak çok daha zor. Mevzumuz, Yeni Marmara Gazetesi Yazarı kıymetli Meslektaşım Mehmet Ali Yılmaz'ın, "CHP Bursa İl Örgütü'ndeki Arı

Bursa Valisi İzzettin Küçük neyin bedelini ödüyor?

01.11.2016 14:56
Yirmi yıllık meslek yaşamım boyunca hazzetmediğim için kamusal alandan mümkün mertebe uzak durdum. (Onlar da bana hiç bir vakit bayılmadı. O da ayrı konu.) Politika muhabirliğinden gelip, siyaset yazan yazar olarak devam etmemin de etkisi ve şükrüyle kamusal alanla mesafemi korudum. Çok önemli

Mitinge dair iddialar doğruysa, o koltuklardan kalkın gidin!

25.10.2016 17:55
Yazıya girerken iki kuple sitem edeyim. Bir kısım halis Bursa sansarının, kayda değer bir inatla yazılanları gözüyle okumadığını acıklı bir şekilde müşahede etmiş bulunmaktayım. Ne yaparsan yap, yok. Olmuyor. Tıpkı hayatın doğrularını da olabilecek en yanlış yerleriyle algılamaya çalışmaları g

Yenikapı Ruhu'ndan Düğün-Dernek Fitnesine!

22.10.2016 00:15
Aslına bakarsanız, konu dahilinde yazarken ya da sosyal medyada bik bik bik lafazanlık yaparken kendimi Aliye Rona gibi hissettiğim de oluyor. İki genç insan hayatını birleştiriyor. Ve fakat, aralarında benim de yer aldığım bir grup, bu çocukların düğünü üzerinden bir ton laf ediyoruz. Yani aslın

İktidar hatta dükkan sizin ama memleket bizim!

12.10.2016 18:41
Yok, olmayacak. Bizim gibi sıradan faniler, bu ülkede ne döndüğünü? Kimin kiminle döndürdüğünü asla anlayamadan öylece kuruyup gidecek. Mevzuyu ilk duyduğumda şaka zannettim. Hani sırf "yok artık! Daha neler!" Densin diye masuzcuktan söylenen şeyler vardır ya... Sen söylersin, millet abartıdaki

Sizin hiç arkadaşınız FETÖ'den yargılandı mı?

16.08.2016 16:44
Benimki yargılanıyor. Hem de, öyle böyle değil, bu şizofrenik yapılanmanın bir neferi olduğu iddiasıyla Ağır Ceza Mahkemesi'nde yargılanıyor! Akıllara zarar yargılanma sürecine geçmeden önce arkadaşımdan bahis açayım. Ondan da önce tanışma hikayemizden... *** Biz yıllar yılı meğersem

Bu tavır meslektaşlarıma reva değildir

27.06.2016 19:37
 A Gazete Yazarı Eşref Abi'nin (Ali Eşref Uzundere) o büyük ayıbı konu eden yazısını okuduğum andan itibaren moralim yerle yeksan oldu. Şöyle ki: Birlik Vakfı Bursa Şubesi, Hüdavendigar İmarethanesi'nde, İçişleri Bakanı, Meclis Başkanı, Vali, belediye başkanları ve AK Partili yöneticilerin katıl

Nerde O Eski Ramazanlar...

25.06.2016 15:48
Ahir ömrüm boyunca hiç bir vakit, "biz Osmanlı'yız" diye şişinenlerden olmadım. Sanrılarının gazıyla şişinip gezenlerden ise hiç hazzetmedim. Hem sen niye Osmanlı ya da Osmanlı torunu oluyorsun? Ecdadın gözü ne ara büyükanneni gördü ki? Hani şu trend kepslerde de belirtildiği gibi: Osmanoğulla

Ölüm var hacı!

13.06.2016 17:18
İktidar Partisi'nin, Pek Muhterem İl Başkanı Sayın Cemalettin Torun... Kendimi tüm zamanlardakinden çok daha fazla üvey gazeteci gibi hissettiğim şu bahtsız günlerde... Yeni Marmara Gazetesi Yazarı Mehmet Ali Yılmaz'ın elim bir yazısını, sehven, yanlışlıkla, hem de akabinde bin kere pişman olara

KUL HAKKI HAKİKATLİ GÜNAHTIR!

08.06.2016 17:45
Sanırım en hazini... Hatta diğer tüm hepsinden daha hazin olanı... AK Parti İl Başkanı Cemalettin Torun'un yaptığı haksızlığa (Ki ben buna ekmekle oynamaya çalışmak diyorum) ilişkin bir serzeniş yazısı yazacağımı ilan ettikten sonra uyarmak için sıraya giren eşin-dostun, "sen delirdin mi? Sakın

Ekmekle oynamayın! İflah olmazsınız!

17.05.2016 15:49
Vakti zamanında, şu kentin en sevmediğim, en "bir sen çakacaksın, bir de yer çakacak!" Diye bilendiğim yazarlarındandı Mustafa Gültekin. Sağcı olmasından falan değil. Asla! İfrit olduğum, nazarımda zerre kadar itibarı olmayan nice "Solcu?" olduğu gibi, iki elim kanda olsa, zor anında saniye teredd

Ve Lodos iki yaşında...

29.04.2016 17:43
Bundan iki yıl önce şu aralar, gitme vakti geldi diye... En sevdiğim hasleti yazdım maviye.    Dedim ve tavrına hayran olduğuma, sesini beklediğime, bu kentin en güzel haline, lodosa geldim. Çok eski bir hikaye bizimki. Daha Sezen'in şarkısına falan konu olmadan... Çok daha önceden... Çocukluk

Alın benden de o kadar Meral Akşener

25.04.2016 17:50
Normal koşullarda, (görecedir elbet) yaşam prensibime göre, çok mühim bir gelişme, toplantı, vesaire olmadığı sürece, feriştahı gelse, kızlarımla geçireceğim bir pazar gününü bırakıp, siyasilerle vakit geçirmem. Ancak, eski devrik Patronum Hamza Eren arayıp, "bacım, pazar sabahı Meral Hanım Bursa'd

Tüm tutunamayanların yolu açık olsun

27.02.2016 15:56
Üniversite'nin ikinci yılı mıydı, yoksa üç müydü? Orasını tam hatırlayamıyorum. Net olan tek şey, Türk solunun, üniversite gençliğine düşen payında, şayet ana-baba parasıyla rahat rahat okuyorsan, zerre kadar kifayetinin olmadığı! [dropcap type="3"]İ[/dropcap]şte bu hazin gerçekten hareketle, iç

Hasan Karakaya'yı nasıl bilirdik?

04.01.2016 16:54
Prensip olarak, ölümü dokunulmazlık mertebesinin en üst noktası sayanlardanım. Elimden geldiğince, becerebildiğim oranda böyle davrandım ve (olduğu kadar elbet) böyle yaşadım. Ölülerin üzerinde tepinenlerden! Onlara küfür edenlerden! Olmadım. Hoş bunu da, bir iftihar vesilesi olarak falan görmed

Umutla-Barışla Gelsin Yeni Yıl, İnadına Kutlu Olsun!

30.12.2015 16:01
   Yeni yılın gelmesiyle, yine aynı bedbaht tartışmanın tam orta yerindeyiz. Neyi kutluyoruz? Niye kutluyoruz? Dinden mi çıkıyoruz? İmandan mı oluyoruz?.. N'oluyoruz?.. [dropcap type="3"]B[/dropcap]in türlü mesnetsiz, soru ve o soruların beraberinde çekelenen saçma sapan, akıl oyunu tar

CHP Kongresi'nin ayıplı iddiaları!

28.12.2015 17:30
CHP'yi, hiç bir vakit solda ya da solcu görmemekle beraber, (şu son il kongresine ilişkin gündeme gelen iddialar doğru ise şayet) faşizan eğilimlere bu denli yatkın ve yine bu eğilimler bahse konu olduğunda iddia edildiği kadar mahir bir parti olduğunu bilmiyordum. [dropcap type="3"]Ş[/dropcap]ay

Ne olacak bu AKP'nin hali?

19.09.2015 17:44
Aylardır yazı yazmıyordum. Yazamıyordum-elim gitmiyordu-bir çoklarımız gibi kurumuştum -içimdeki şarkı bitmişti- zihnimin feri gitmişti ve daha bir çok şey! Bende oluyor öyle. Ya da ben öyle oluyorum. Aslında, Suruç Katliamı'na kadar (kendimden) izinliydim. Tatildim, denizdim, güneştim, huz

AKP Bursa'da, Heder Olmak İstediği Bir Liste Yaptı!

12.06.2015 14:31
Tek hücreliymiş gibi davranan fanatikler değil elbet lakin, ( her ne olursa olsun) inandığı davayı-partiyi, çıkarsız ve gönülden seven insanlar önemlidir. Kibirlenmeden duruşları, şımarmayan tavırları, efendi gibi sevinmeleri, hırçınlaşmadan yine efendi gibi üzülmeleri... Çıkarları sekteye uğr

Bu ülkenin yüzde 60'ı vatan haini değil! Şu nefret dilini bırakın artık!

11.06.2015 14:20
Şayet şimdi normal bir ülkede gazetecilik yapıyor olsaydım. Mesela, il ya da ilçe bazında sandık sonuçlarını değerlendiriyor olacaktım. Ege'de böyle. Çünkü şundan. Karadeniz'deki oy dağılımının sebeplerine gelince... Diye cümleler kuracaktım. Ve fakat, burası gittikçe çığrından çıkan bir

Seçim sonuçları karşısında apışıp kalanlar, Gezi'yi hala anlayamayanların ta kendisi!

10.06.2015 14:53
Hayret edenlere, hayret ettiğim bir seçim sonrası süreci yaşıyoruz. Benim açımdan bakıldığında durumun en özet hali tastamam budur. Detaylı analize gelmek üzere, özetlemek gerekirse: HDP'nin, hakikatli bir demokraside "utanç sınırı" olarak nitelendirilecek olan barajı yıktığına hayret edenl

Son düzlükte kayışı koparanlar

05.06.2015 14:23
Artık bunlarınki, paranoid hezeyandaki nasıl bir tap noktaysa... Seçime sayılı saatler kala, akıl sağlıklarından tamamıyla şüphe etmemize sebep olacak davranış bozuklukları sergilemeye başladılar. Sürekli "Ya sabır" çektiğimiz bu günümüze gelmeden önce, en akut ataklarını hatırlayalım. Malu

Ah be BUSKİ'cim bana nasıl kıydın?

04.06.2015 14:15
Af buyurun, çok fena yağan yağmura istinaden ve tabiki de "münferit" olaraktan, cümlemize içirilen ..klu su! Gerçeği ile yüzleştiğimiz o ilk andan itibaren, biraz sonra arz edeceğim, acı ama gerçek maziyi yazmakla, yazmamak arasında gidip geldim. Zira, en nihayetinde, zar zor toplayabildiğim

Sevgili BUSKİ'cim... Anladın sen!

03.06.2015 12:00
Canavar gibi muhalefet yapan Milliyetçi Hareket Partisi Osmangazi Belediye Meclis Grubu sayesinde bir de öğrendik ki, bu kentin kavruk ve de bahtsız insanları olarak nicedir. (Af buyurun) ..klu su içiyormuşuz! Üstelik, fotoğrafı, kamera kaydı, osu, busu derken, "Çeşmeden içtiğimiz" suyun içindeki m

AYM Kararı, Kadına Darbe Tek Eşli Kalamayan Gevreklere İse Konfordur!

02.06.2015 16:39
  AYM, teeeeee 1926 yılında kabul edilen, kadın ve çocukların sosyal ve hukuksal haklarını garantilemeyi amaçlayan Türk Medeni Kanunu'na nanik yaparak, neye hizmet ettiği tartışmalı (!) bir karara imza attı. Tek eşli kalamayan... Art niyetli ve de ahlaksız ne kadar zındık varsa, alayına öyle

Demirtaş Eski Sevgiliden Oy İstedi Diye Ortalık Karıştı! Koca Bir Köy Küçücük Kızı Yok Etti. Tık Yok!

28.05.2015 13:37
Yine aynı böyle başladığım, arşa değen rezilliğimizi yazdığım kim bilir kaçıncı yazı... Yine kifayetsiz... Yine su üzerine... Biliyorum. Olsun... Kendimizi un tanesi kadar hissettiğimiz tüm zamanların inadına... Vatan sathında üreyen kepazeler için gelsin! Elazığ'da bir köy... Hiç bir subje

Cüneyt Yıldız da O Güzel Atlardan Birine Binip Gitti

27.05.2015 15:01
Uzun yazmayacağım. Klavye başında verdiğim mücadeleden de anlıyorum ki, yazamayacağım. Gürsu Belediye Başkanı Cüneyt Yıldız'ın ölüm haberini duyduğum andan itibaren gözüme-gönlüme en çok takılan kareye yer vermek istedim. Çocuklara böyle bakabilen, böyle sarılabilen, şu anı aynen böyle yaşa

Sayın Bakan Müezzinoğlu bu mucize kadınlara ses verin!!!

26.05.2015 12:17
O dünya güzeli kadınlarla... "Lösemili ailelerle" mesleğin sınırlı sayıda kalan yüz akı emekçilerinden, gazeteci dostum Fırat Yılmaz sayesinde tanıştım. Cihan Yavuz... Aylin Babaoğlu... Şükran Gülpınar... Mine Acar... Sadiye Toprak... Ve Halime Yıldız... *** Hani bazı anla

Ben de Direnişteyim! Yazmıyorum!

23.05.2015 13:40
Bir fikir işçisi olarak, meslek hayatım boyunca, yazımın başına şöyle bir başlık atıp... Ardından da, posta koymak istedim. Kısmet bu güneymiş. Onurlu direnişleriyle kavruk ömrümüzü aydınlatan direnişteki metal işçilerine ithafen gelsin: Direnişteyim. Bu gün yazı yazmıyorum! Ve bun

Bursa siyaseti akıl tutulması yaşıyor! 

22.05.2015 13:06
Sıra geldi, emek tarihinin en yüz akı eylemlerinden birini sürdüren metal işçilerinin bu onurlu direnişi karşısında siyasi partilerin sergilediği tavra... Bana göre alayı sınıfta kaldı. Baştan, "Aman diyim arkadaşlar! Mevzu hak hukuk mücadelesinden ziyade, orada iki sendika kapışıyor. Bu durum biz

Diren Emek!

21.05.2015 15:19
Çocukluktan ve ilk gençlik yıllarından kalma kareler geliyor gözümün önüne... Aksi minvaldekileri tenzih ederekten yazmış olayım: Ne zaman (işçiye dirsek çeken) bir sendika yöneticisinden-başkanından bahis açılsa... Prototip çağrışım bellidir zihnimde. İlle de siyah renkte, ille de kalantor mode

Sayın İbrahim Burkay... Kibir Şeytan'ın En Sevdiği Günahtır!

14.05.2015 10:50
Bu kentte 20 yıldır gazetecilik yapıyorum. BTSO Başkanı İbrahim Burkay'ı şahsen tanımam. Tanımak-tanışmak için de, hiçbir vakit özel bir gayret sarf etmedim. Eksik olmasınlar, tıpkı daha önceki başkanlar-yönetimler döneminde olduğu gibi, istisnasız her organizasyonlarına davet etmişlerdir. Ancak

CHP'liler İlaç Gibi Geldi... Hamza'ya İnat, Yaşasın Hayat!

13.05.2015 14:36
Gazete Bursa'nın sahibi Hamza Eren ve bendenizin geçtiğimiz sabahki evlere şenlik hali, özellikle yaşlılığında bin türlü derde düşmüş (Nurlarda yatsın) Rahmetli Anneannem ve yine kendisi gibi olan arkadaşlarının ilaç muhabbetlerini aratmayacak haldeydi. Sabah sabah, gazeteyi ziyarete gelecek olan C

Nihat Nasır'dan harikalar diyarı seçim analizi

09.05.2015 15:27
Dünkü yazımda müjdelediğim üzere, bugün, AKP'lilerin 7 Haziran seçimlerinin kilit partisi, HDP ile olan imtihanına bir göz atalım. Cümle AKP'li, müneccim edasıyla benzer şeyleri söylüyor: "HDP barajı kabil değil aşamaz!" Peki. Tamam. Kabul... Aklı başında araştırma şirketleri dahi, bu partinin b

Anketin Dibini Buldum 2

08.05.2015 14:13
Politic's Araştırma Şirketi'nin, 7 Haziran seçimi öncesi yaptığı kamuoyu araştırmasının sonuçlarını, yorumlu aktarmaya bu gün de devam edelim. Dün de belirttiğim üzere, dağ ilçeleri hariç, 13 ilçede, toplam 1300 kişiyle görüşülerek ve "Bugün seçim olsa oyunuzu hangi partiye verirdiniz?" Diye sorula

Seçim Anketinin Dibini Buldum!

07.05.2015 12:24
Politic's Araştırma Şirketi'nden Onur Karaduman hatta... Niyetim, geçtiğimiz günlerde tamamladıkları ve ilk önce Bursa Hakimiyet'ten Okan Tuna ile paylaştıkları "Siyasi Gündem Araştırması" nın (Bari, hiç değilse) kıyıda, köşede, dibinde kalan detaylarını alabilmek. Ben, "Onur'cum... Ana gövdeyi el

Bir yazı yazsam ibret-i alem olsa!

06.05.2015 15:15
Tamamdır arkadaşlar. Baharın harbiden gelmesiyle, "Ulu şehir" de darlanma günlerim başlamıştır. Üzerine, seçim atmosferi! Üzerine de boğazımıza kadar, "Maaşlara zam vericez. Durup durup ikramiye vericez!" verdimcik siyaseti! Üzerinize afiyet, yazarınız su kaynatma noktasına girmiş bulunm

Burulaş'ta neler oluyor? Recep Altepe ne kadarını biliyor?

04.05.2015 18:12
"Bursa'da Kamuda Çalışan İşçiler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği" Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Çetin imzalı, hayli düşündürücü ve üzücü bir mektup aldım. Mektupta, Büyükşehir Belediye Yönetimi'nin ilgisi ya da bilgisi dışında geliştiğini düşünmek istediğim son derece vahim iddialar mevcut. Nedir

Vekil Adaylarına Hitaben: Öpüş, Kokuş Neye Derman?

29.04.2015 14:54
Acaba başka memleketlerde durum nasıldır? Ülkeyi yönetmeye talip olanlar, bizdeki gibi, dünya yansa hasırı yanmaz cinsinden, bu denli gamsız mıdır? Toplumun derdine, tasasına karşı bu denli umursamaz mıdır? Faraza, bizdeki kadar olmasa da, şöyle kıytırığından "ileri demokrasiyle" yönetilen bir ül

Bursa'yı İnsanlığa Rezil Eden Bakım Evi Neden En Başında Kapatılmadı?

28.04.2015 13:59
Bursa'da, zihinsel engelli çocukların, insanların, yaşlı ve hastaların barındırıldığı (!) özel bir sözde bakım evi! Kimse babasının hayrına kurmuyor zaten bu tip merkezleri. Haliyle ticari faaliyet, haliyle ticaret! (Vicdanı müsterih olanları tenzih ederekten gelsin) Haliyle mevzu kar ve kazanç!

Kıymetli Büyükşehir Belediyesi... Bu Görüntü Mudanya'ya Reva Mı?

25.04.2015 14:19
Benim nazarımda, bu şehri yaşanılabilir kılan bir kaç nimetten biridir Mudanya... (İlki, tüm zamanlardan tek geçeceğim Lodos'udur ki, onu da buraya böyle yazmazsam hatrım kalır.) Ve tabi ki Tirilye... Yaşlanmayı hayal ettiğim yer. (Bu arada, yazarın kendisini hala genç zannedip, yaşlanmayı uzak uf

Bu Kentin Trafiği Bitik! İnsanları Ondan Beter Bitik!

23.04.2015 14:17
Şu kentte insan bir yerden bir yere gitmeye korkuyor! Şart değilse gitmiyor sırf trafikte kahrolmamak için... Şartsa da yola çıkmak, zaten yüzde yüz kahrından deli oluyor, gıdım gıdım tepişmekten! Ömrümüzü yiyor artık Bursa trafiği! Geldin mi gidemiyorsun. Gittin mi dönemiyorsun. Özellikle, sa

Kabe ve Kuran'dan Pasta Yapıp Yiyen Şarlatanlar!!!

22.04.2015 13:23
Hakikaten, bu ülkede zıvanadan çıkmamak, normal kalmak, normal yaşamak mümkün değil. Meğer bu hasta ruhlar, başta kutsal kitap Kuran'ı Kerim ve Kabe olmak üzere, İslam dininin kutsallarını pasta yapıp, yemiş! Yetmemiş... O pastaların başına geçip, (neredeyse) fotoroman çekmiş-çektirmiş. O da, ye

Normal Koşullarda HDP'nin Baraj Sorunu Yok!

21.04.2015 14:19
Hadi bakalım. Tarzım olmayan bir başlık... Ben ki, öngörüsüzlüğümle ya da öngörülerimin isabet kaydedemeyişiyle nam salmışım. Bu halimle attığım başlığa bakınca, kendi kendime bir "Vayy be!" Dedim. Ben böyle yazılar yazar mıydım? Yazarmışım... Netekim, yazıyorum. *** Kamuoyu araştırma şirk

Erdal Abi de O Güzel Ata Binip Gitti!

18.04.2015 12:58
Uzun yıllar önce... Henüz gazetecilik mesleği kötü yola düşmemiş! Kimse iş takipçisi değil! Kimse tetikçi değil! "Bastır parayı, paşa gönlünün istediği haber gelsin!" Diye bir mevhumun olmadığı... Fesat karıştırılamayan ihalelerin derdinin gazetecileri (!) germediği yıllar... Politika muha

HDP'nin Şok Edici Yeni Seçmen Profilini İlanımdır!

14.04.2015 15:36
Bazen öyle gelirler bana. Zihnim eror verince... Geçici süreliğine de olsa, havlu atacak yer ararım. CHP'nin önseçimi öncesiydi... Günde 13, 14, hatta 15 saat boyunca... Yaz, oku, konuş, dinle. Yaz, oku, konuş, dinle. Hedef dinle, kulis dinle, ihtimal dinle. Atar dinle, tutar dinle... Çoğu

Hepsi İlk 5'teki 236 AKP Aday Adayı! Faruk Çelik Nasıl da Kıydı Tümüne?

10.04.2015 14:33
Tamam... Siyaset, ortalama bir insanın kaldıramayacağı kadar tuhaf bir mecradır. Yalanı, dolanı, dümeni boldur. Sistemin ekseriyeti, kandırıkçılık üzerine kuruludur. ...da, saf yerine konulmuş şunca insanı-AKP aday adayını bir arada görünce, hakikaten içime dert oluyor. Listeler YSK'y

Pazara Kadar AKP'li Olanlar!!!

09.04.2015 17:15
Övünmek gibi olsun... Ciğerini bildiğimiz (çakma) AKP'liler var. Zamanında-hakikatte neydi?.. Sonra birden n'oldu?.. (Aslında çok da birden olmuyor tabi hiç bir şey. Önce Işığı görüyor. Sonra üşüşüyorlar!) Gerçekte neydi sevdikleri? Vatan, millet falan mı hakikaten? Yoksa ikbal mi?.. Ennnnnn

Listeler Tamam, Hadi Hayrını Görün!

08.04.2015 14:34
Siyasi partiler aday listelerini YSK'ya teslim etti, biz de ruhumuzu teslim ettik! O nasıl tutarsız ve tahmini liste bolluğudur! Bilhassa AKP için bahis açmış olayım. Bir tutam aklım vardı. Son 24 saatte gördüğüm uyduruk liste sayısı karşısında o da yalan oldu! Bağlayıcı karar alsak.

Siyasette "Abi"lik Mertebesine Karşıyım!

07.04.2015 15:13
Anlayamadığım milyonlarca şeyden birisidir, siyasetteki "Abi" ihtiyacı! Nedir bu "Abi" mevkisi? Nasıl sakil bir ihtiyacın ürünüdür? Niçün bu kadar elzemdir? "Abi" sizlik çok mu zordur? Velev ki, "Abi" siz kalsa liste... N'olur? *** Faraza iktidar partisi AKP... Tasası gazetecilere düşecek k

Hepsi İçin, Her Şey İçin ÜZGÜNÜM...

03.04.2015 15:01
"Öldürülen savcı için üzüldün mü?" "Soruya bak! Nasıl üzülmem? Bir insan öldürüldü!" "Üzüldün de n'aaptın?" "Nasıl?.." "Öldürülen savcı için üzüldüğünü söylüyorsun." "Evet..." "Bunun için, bu durumda ne yaptın?" "...??? Bilmem ki, ne yapabilirim? Geride, evlatlarını, eşin

ÖLDÜRMEYİN!

02.04.2015 15:45
Bu kadar zor mu bunu anlamak? Yaşama hakkı kutsaldır. Öldürmeyin! Diyeni... Bunu savunanı anlamak harbiden bu kadar zor mu? ...??? Aslında zor değil. ...De, işlerine gelmiyor ölü çocukları yarıştıran hasta ruhların! Dangalak işi hesaplara yatıyor ekserisi! "Berkin Elvan yüzün

Bezgin Bir Yazı Oldu, İdare Edin...

31.03.2015 19:00
Siyaset yapanları... Faraza vekil olmak için kendisini heder edenleri ezelden beri anlayamamışımdır. Şimdi, CHP'nin önseçimin ardından, bu anlayışı kıt halimi bir kez daha takdir ediyor, kendimle gurur duyuyorum. Allah'ım, o nasıl bir tempodur... O nasıl bir yoğunluktur... O nasıl ömü

Bizim CHP Anketi Sıfır Çekti!

28.03.2015 17:00
Yazıma başlar iken... Herkeslere esef ederim! Hakikatte, fevkalade "sosyolojik" bir çalışmanın ürünü olan, "Bastır parayı! Sandık Şenlensin!" Adlı, tamamen bilimsel veriye dayalı anket projemize bir tek aday adayı dahi ilgi göstermemiş olduğundan, kimseciklerin MR'ını (Manyetik Rezonans hani..

CHP İçin Son Anket Fırsatı! Bastır Parayı Sandık Şenlensin!

26.03.2015 14:18
Aylardır, izliyorum, gözlüyorum. Yok... Olmuyor. Hamza Eren beceremeyecek bu işi! Batıracak caaanım gazeteyi! El atmak farz oldu. *** Yakın vadede ne var? CHP'nin önseçimi... Bu durumda n'apıyoruz? "Bastır parayı. Paşa gönlünün istediği sonucu al! Rakiplerin çatla

AKP'li Aday Adayları... Bu Ne Sevgi Ah???

24.03.2015 19:12
Mesaj bombardımanı birden bire başladığında, seçim sathında aday adayı mesajından darlanmış her gazeteci gibi, öylesine göz attığım için baştan hiç bir şey anlamadım. Rutin zannettim. Sonra baktım, (pazar pazar) dink dink dink! Ardı arkası kesilmiyor. Sonra... "Kıymetli başkanım..." "Sevgili

Şayet Müsaitsen İbo'cum Zincirleme İtirazım Var!

21.03.2015 14:38
Muhterem meslektaşım İbrahim Öge'nin şikayeti üzerine, dün sabah yine Acemler Emniyeti'nde idim. Ama ne gitmek... Emniyetin yanındaki otaparkın görevlileri (artık beni nasıl biri  sanıyorsa) eksik olmasınlar, çocuklar accaip ilgi, alaka gösteriyor. Her seferinde, inat ve ısrarla yanlış yerden gir

Paşa Gönlünüzün Ürünü Anketlerinizi Seveyim!

20.03.2015 14:58
Şunca yıldır bu kentte yaşarım. Dahası, yine şunca yıldır bu kentte gazetecilik yaparım. Sayısız seçim izledim. Buna rağmen, fevkalade hazindir ki, ne seçime yönelik herhangi bir eğilim yoklama anketinin deneği olabildim! Ne de bir Allah'ın kulu, "bakınız bu anket... Alınız, öğreniniz, y

CHP'deki Aleviler'e Yapılan Nasıl Bir Hadsizliktir?

19.03.2015 13:15
Hiç şu minvalde yazı ya da başlıklar görüyor musunuz? "Aman dikkat!!! Falanca partinin Sünni adayları şunlar!" "İşte filanca partiden aday olan Sünni'lerin sıralı listesi!" "Sünniler tercihini belirledi!" "Sünni adayların çok olması kafa karıştırdı!" "Parti tabanında Sünni'leşme endişesi hakim!

Gülten Sürücü'nün Hakkıdır Meclis

18.03.2015 14:19
MHP Milletvekili Aday Adayı Gülten Kavut Sürücü ile tam olarak ne zaman tanıştığımı çok net hatırlamıyorum. Lakin, MHP'nin o "en erkek parti" hallerine hepten darlanıp, bu partiyle ilgili her bi şeye uzak durduğum akut bir döneme tekabül ettiğini biliyorum. Bunu biliyorum. Çünkü tanıştığımız vaki

CHP'deki Aday Numaraları... Fırat Yılmaz ve Ben...

17.03.2015 12:34
Uzun zamandır bu kadar umutlu, bu kadar enerjik görmedim CHP'lileri... Hatta çok uzun zamandır. Önseçim kararı hem yakıştı, hem de yaradı onlara... Hasılı, parti içi demokrasi güzel şey. Sandık hem önemli, hem de kıymetli mevhum. Ama mevzu bu değil. Yani bu gün canım, parti içi dem

Osman Kandara ve Ak Yürekli Bacıları...

14.03.2015 18:20
AKP Milletvekili Aday Adayı Osman Kandara... Harbiden nev-i şahsına münhasır bir isim. Televizyon programı yaptığım dönem tanıştım. Daha doğrusu, programa çıkmadan önce tanımak istedim. Her şey bir yana, konuşkan mı, suskun mu? Bakınız bu mevzu çok önemli. Suskunsa hiç gelemem! Hel

CHP'de Kontenjan İhtimali de, Kaygısı da Bitmedi!

13.03.2015 14:44
Şu son günlerde, hangi CHP'li ile konuşsak, hangi aday adayıyla görüşsek, hepsinin zihninde, kimilerinin de olanca samimiyetiyle dilinde, hep aynı kaygı mevcut. "Genel Merkez, her an Bursa'ya kontenjan aday sürprizi yapabilir!" Peki neden? CHP'nin, kurultaydan sonraki en üst organı ve karar

Refik Özen'e Geç Kalmış Bir Teşekkür! Yolu Açık Olsun!  

12.03.2015 14:21
Bursa Kız Lisesi Mezunlar Derneği başkanlığını (Kimse oralı olmadığı ve üzerine almak istemediği için) kucağımda bulduğum ilk zamanlar... Aylardan Mart... Her sene, Mayıs ayının son cumartesi günü okulumuzun bahçesinde gerçekleştirilen Geleneksel Mantı Günü yaklaşıyor. Okul yönetimi bizi ça

İnadına Zülfikar Bal ! Adayımsınız Zülfikar Amca...

11.03.2015 14:17
CHP Milletvekili Aday Adayı Zülfikar Bal, önce gönül sızısı şu açıklamayı yaptı. “CHP İÇİNDE 5 YILDIR VARLIK İÇİNDE YOKLUK ÇEKTİĞİM İÇİN YALNIZIM Diyebilirim ki, CHP’nin en inatçı, en kararlı üyelerinden biriyim. 5 yıldır hiç bir göreve seçilememe rağmen, yedek listelerde dahi yer alamama rağmen

O Varlıkların Utandıklarına Şahit Olabilecek Miyiz?

10.03.2015 16:31
 Baktıkça haberlere... Türkan Saylan'a hayatının son günlerinde yaşatılanlar geliyor zihnimin ve gözümün önüne... Şimdilerde ne mal (!) olduklarının teeeek tek ortaya çıktığı, o kara, o rezil günler... Yaşlıydı... Üstüne üstlük kanser tedavisi görüyordu Türkan Saylan. Sabaha karşı 10 polisle ba

Bursa ve CHP Kamuoyunun Dikkatine! O Ahlak Bu Ülke Siyasetine Gelecek!!!

06.03.2015 17:50
20 yıllık gazetecilik yaşamımın alayı, muhalif yazar olarak geçti. Buradaki muhaliflikten kasıt, kısmen müzmin olsa da, ekseriyetle kirli ve ahlaksız siyaset anlayışına karşı gelişmiş bir tutum olarak bünyedeki yerini aldı. Neydi bizim mevcut siyasi sistemde itiraz ettiğimiz? Ya da ne olsun istiyo

Caaaaart Kabataş... Bir de Can Ulusoy Meselesi!

06.03.2015 11:34
Eskiden... Olmayacak bir iş yapıldığı vakit... Misal, bir çam devrildiğinde... Fena bir halt edildiğinde... Hani rezil rüsva olmak adına... Ya da olunduğunda... Önce alabildiğine yerin dibine geçilir. Ardından da vaziyet unutulsun diye dualar edilirdi. Şimdilerde bu teammül de değişmiş. (All

CHP'deki kitapçık krizi ne iştir? Neye ve de kime dermandır?  

05.03.2015 12:01
Türkiye, demokrasi tarihinin en önemli, en bam teli seçimlerinden birisine hazırlanıyor. Ve işte bu sebeple, ana muhalefet partisi CHP'ye büyük iş düşüyor. Hazır, kontenjan aday ihtimali, sıfırlanamamış olsa da, esaslı ölçüde savuşturulmuşken... Üye bazında ön seçim kararı çıkmışken! Cefakar par

Sena Kaleli'den Fevkalade Manidar Veda! Aslında Giden Değil, Kalandır Terk Eden!

04.03.2015 15:46
CHP Milletvekili Sena Kaleli'nin adaylıktan çekilebileceği dillendiriliyordu bir kaç gündür. Kimi çekilmeli diyordu. Kimi (ön seçim kararına atıfla) çekilmek zorunda kalacağına vurgu yapıyordu. "Ön seçimden çıkamayacağını biliyor. Önünde sonunda çekilecek!" Netekim, dün akşam saatlerinde Sena

AKP'de Meçhule Giden Oylar...

03.03.2015 15:17
Şu AKP hakikaten enteresan bir parti. Ya da, AKP'de siyaset yapmak nelere kadir! Artık iktidarda olmanın konforu kim bilir nasıl bir şeyse, bir Allah'ın kulunun hiç bir konuda, hiç bir potansiyel itiraz noktasında gıkı dahi çıkmıyor. Mesela, geçtiğimiz pazar günü yapılan (sözde) temayül yok

Ben Biber Gazına Yasadan Önce Tövbe Ettim!

24.02.2015 14:07
Hükümetin, güzellikle olmazsa (icabında) döve-dövüşe çıkartmak için uğraştığı İç Güvenlik Yasası'nda, eyleme filan giderken biber gazı taşımak yasak edilip, üzerine de dört yıla kadar hapis cezası istemi getirildi ya... Aklıma biber gazı anılarım geldi. Teee bilmem kaç yıl önce, artık nereden buld

Senin Gibi Kadın, Senin Gibi Eğitimci Olmaz Olsun!

21.02.2015 14:38
Ben ve benzerlerimin mi sinirleri çok bozuk? Yoksa, bu dengesizlerin, sapkınların alayı fazla naif insanlara mı denk geliyor? Çözemedim... Kepaze olay ekserimizin malumu: Antalya Kepez Anadolu Lisesi'nin bir kadın müdür yardımcısı var. Adı bilmem ne! Artık nasıl sakat bir akıl ve de fikrin te

Nihat Nasır... Yolun Alabildiğine Açık Olsun...

20.02.2015 14:04
Geçmiş gün... TMSF Olay Gazetesi'ne el koymuş. Çat kapı gelmiş yeni yöneticiler. Biz de, tüm tershaneleri işgal edilmiş kavruk millet hesabı burnumuzdan soluyoruz. Öylece geçti günler haftalar. Tüm zamanların fırıldakları, "Kral öldü. Yaşasın kral" modunda... Şak diye uyumlanmış yeni düzene! Bu

Ahlaksızların Çenesi Kapanıncaya Kadar Mücadeleye Devam!

19.02.2015 16:01
Dün, Özgecan'ın katledilmesi olayında hatırı sayılır oranda sorumlu tuttuğum toplumsal histeri ve çürümeye namzet alıntıları yazdım. Kibarlığın lüzumu yok! Aklı fikri bir taraflarına kaçmış ve bir daha da çıkış yolu bulamamış gibi davranan... Ekseriyetle cinsellik ve şiddet pompalayan... Hayatı

Özgecan Öldü... İçimdeki Şarkı Bitti !

18.02.2015 15:10
Özgecan öldü İçimdeki şarkı bitti   Hiç bir kategorizasyon yapmadan... Sadece şu son dönemde, marazlı zihinlerden fışkıran mevzuatı (yalnızca 10 dakika göz gezdirebildim. Zira sonrasında “Yok artık!” Deyip konuyu kapattım) meslek hayatımın ve hatta ahir ömrümün en edepsiz yazısına i