“CHP’den AK Parti’ye geçen Başkan Koç: ‘Mansur Yavaş’a 6 aydır ulaşamıyorduk’”
“CHP’den AK Parti’ye geçen Başkan Koç: ‘Mansur Yavaş’a 6 aydır ulaşamıyorduk’”
CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılan Haymana Belediye Başkanı Levent Koç’tan dikkat çeken açıklama: “Mansur Yavaş’a 6 aydır ulaşamıyorduk”
Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 16:29
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 16:36
Kaynak:
Haberler.com
CHP'den istifa ettikten saatler sonra AK Parti'ye geçen Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, Haberler.com Genel Yayın Yönetmeni Bedia Teymur'a istifasının sebebini açıkladı.
Mansur Yavaş'la aylardır görüşemediklerini söyleyen Koç, "Ben bırakın kendisiyle görüşmeyi, mesajlarıma veya aramalarıma dönüş bile alamadım.
Biz 6 aydır Mansur Yavaş'a ulaşamıyorduk. Gerçekten o kalem kırılmış, orada çok net bir şekilde algıladım." dedi.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile son 6-7 aydır iletişim sorunları yaşadıklarını ifade eden Koç, mesaj ve telefonlarına geri dönüş alamadığını, bu durumun yerel yönetim işleyişini zorlaştırdığını dile getirdi. Koç, Yavaş ile son görüşmesinde yaşanan bir bakan ziyareti üzerinden değerlendirme yapıldığını, ancak iletişim kopukluğunun sürdüğünü ve bu sürecin kararında etkili olduğunu söyledi.
Koç ayrıca, partisel bir sorun olmadığını, asıl meselenin belediye hizmetlerinin yürütülmesi için gerekli kurumsal iletişim olduğunu vurguladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
“CHP’den AK Parti’ye geçen Başkan Koç: ‘Mansur Yavaş’a 6 aydır ulaşamıyorduk’”
CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılan Haymana Belediye Başkanı Levent Koç’tan dikkat çeken açıklama: “Mansur Yavaş’a 6 aydır ulaşamıyorduk”
CHP'den istifa ettikten saatler sonra AK Parti'ye geçen Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, Haberler.com Genel Yayın Yönetmeni Bedia Teymur'a istifasının sebebini açıkladı.
Mansur Yavaş'la aylardır görüşemediklerini söyleyen Koç, "Ben bırakın kendisiyle görüşmeyi, mesajlarıma veya aramalarıma dönüş bile alamadım.
Biz 6 aydır Mansur Yavaş'a ulaşamıyorduk. Gerçekten o kalem kırılmış, orada çok net bir şekilde algıladım." dedi.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile son 6-7 aydır iletişim sorunları yaşadıklarını ifade eden Koç, mesaj ve telefonlarına geri dönüş alamadığını, bu durumun yerel yönetim işleyişini zorlaştırdığını dile getirdi. Koç, Yavaş ile son görüşmesinde yaşanan bir bakan ziyareti üzerinden değerlendirme yapıldığını, ancak iletişim kopukluğunun sürdüğünü ve bu sürecin kararında etkili olduğunu söyledi.
Koç ayrıca, partisel bir sorun olmadığını, asıl meselenin belediye hizmetlerinin yürütülmesi için gerekli kurumsal iletişim olduğunu vurguladı.
Kaynak: Haberler.com
En Çok Okunan Haberler