SON DAKİKA
Hava Durumu

Osmangazi'den trafiği rahatlatacak çalışma

Osmangazi Belediyesi, Ankara Caddesi'nden Gökdere Caddesi'ne geçişi sağlayan ve trafik yoğunluğunun yaşandığı Mahmudiye Caddesi'ni yeni bir şerit açarak genişletiyor. Yeni açılan şerit ile birlikte Ankara Caddesi üzerinden gelen araçlar kavşaktaki trafik lambalarında beklemeden Gökdere Caddesi'ne geçebilecek.

Oluşturulma Tarihi: 22 Aralık 2020, Salı 15:10
Güncellenme Tarihi: 22 Aralık 2020, Salı 15:10

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.