Turkcell, Starbucks ile olan anlaşmasını bitirdi

Turkcell, çalışanlarına bir mesaj göndererek "Starbucks ile anlaşmamız 14.02.2024 saat 23.59 itibariyle sona erecektir. Yakın zamanda yeni kahve zincirleri ile yapılan anlaşmalarla ilgili bilgilendirme yapacağız." ifadelerini kullandı.

Haber Giriş Tarihi: 14.02.2024 18:38
Haber Güncellenme Tarihi: 14.02.2024 18:38
https://www.lodoshaber.com

Ünlü kahve zinciri Starbucks zarar etmeye devam ediyor.

Son olarak GSM operatörü Turkcell'de boykota katılarak Starbucks'la anlaşmasını sona erdirdiğini duyurdu. 

Turkcell, merkez çalışanlarına gönderdiği mesajda "Starbucks ile anlaşmamız 14.02.2024 saat 23.59 itibariyle sona erecektir. Yakın zamanda yeni kahve zincirleri ile yapılan anlaşmalarla ilgili bilgilendirme yapacağız." ifadelerini kullandı.