
Bursa’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi. Bin 779 okulda eğitim gören 620 bin 931 öğrenci tatile 'merhaba' dedi. Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı kurumlarda eğitim gören öğrenciler, karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Sabah saatlerinden itibaren büyük heyecanla okullarına giden öğrenciler, öğretmenlerinin ellerinden karnelerini aldı. Türkiye genelinde yaklaşık 18 milyon öğrenci, karne alarak yaz tatiline girdi. Yoğun geçen bir eğitim öğretim yılının ardından milyonlarca öğrenci için ders zili son kez çalarken, yaz tatili de resmen başlamış oldu. Bursa'da ise 620 bin 931 öğrenci bugün karne aldı. Bin 779 okulda görev yapan 38 bin 895 öğretmen de öğrencilerini yaz tatiline uğurladı.
Öğrencilerimiz için şimdi dinlenme, yenilenme ve kendilerini geliştirme zamanı. Yaz tatilini kitaplarla, yeni keşiflerle ve güzel deneyimlerle değerlendirmelerini, hayallerinden ve hedeflerinden hiç vazgeçmemelerini diliyorum. İnanıyorum ki öğrencilerimiz, Türkiye'nin geleceği ve en büyük umududur. Geleceğimizin mimarları olan öğrencilerimizin hayatına dokunan, onların bilgi, beceri ve değerli bireyler olarak yetişmeleri için özveriyle emek veren kıymetli öğretmenlerimize de teşekkür ediyor, huzur, sağlık ve mutluluk içinde geçirecekleri güzel bir tatil diliyorum. Yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecanla buluşmak dileğiyle; tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz tatili diliyorum."